Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úplne nesmelo

06. 12. 2008
6
7
2068
Úplne nesmelo zodvihol som svoju pravú protézovú ruku, aby som opatrne pootvoril staré vŕzgajúce dvere, tie isté, na ktoré som naposledy siahol, ako malé dieťa, keď som mal ešte obe ruky svoje. Niežeby chcel som niečo hľadať - nedajbože vracať sa v starodávnom čase, len sa mi nechcelo moknúť, pokým príde - autobus. Ešte hodina ! A za všetko môžu tie decká - nepodarené, však ja im dám ! Prestavovať budík! Len tak, aspoň trošku do sucha, však nemusím ruky zpínať, nemusím odriekať - aj tak tam nik nebude, a tobôž v tomto čase tak nikto neuvidí, že už to ani neviem, len tak si posedím - podriemem, tak ako to robia všetci - dokonca, aj počas obradov. Tak čo na tom, však ani omše nieto a znovu trepať sa hore grúňom to sa mi naozaj nechce. Ešte, že nie sme v meste! Aspoň kde to sa schovať - pred dažďom. Pomalým krokom s drevenou paličkou - s pogumovaným koncom, aby neklepala! Namieril som si do poslednej lavice, aby nebolo príliš ďaleko - na autobus, aby som nemusel dobiehať, len tak si posedieť - narovnať svoje kríže.

7 názorů

Nepochopil som tvoj odkaz

Norsko 1
07. 12. 2008
Dát tip
zmierené. Rob s tým niečo :-)*

ďakujem všetkým za zastavenie... a za prípadné tipy od Vás..ešte raz ďakujem.

Nonchalance
06. 12. 2008
Dát tip
..a znovu trepať sa hore grúňom to sa mi naozaj nechce. :)

grafo
06. 12. 2008
Dát tip
mne robia dlhe diela problem :) ja sa tazko prinutim sustredit :)

Toscana
06. 12. 2008
Dát tip
Má to zvláštní náladu, líbí se mi to moc. *t - jen trošku podumej, kde ty čárky za slovem vhodné jsou a kde ne, občas mi to trošku rušilo dojem... např. je vidím zbytečné tady: siahol, ako malé dieťa dokonca, aj po čas obradov Ešte, že nie sme v meste a stejně tak trošku rušivě na mě působí pomlčky v některých místech, např.: pokým príde - autobus Aspoň kde to sa schovať - pred dažďom s drevenou paličkou - s pogumovaným koncom aby nebolo príliš ďaleko - na autobus ...... ale možná to je jen můj divný pocit a jiní to budou vnímat naopak jako úplně na místě a v pořádku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru