Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozdávaj

08. 12. 2008
16
16
3015
Autor
Háber
Boh je demokrat ti vravím a ty že kde sa vzali republikáni ale to som nemyslel politicky jednoducho je to milý a láskavý človek príliš skromný aby chcel viac než má a preto stále všetko rozdáva

16 názorů

díky němu jsem vlastně dostala slevu na jednu tašku,pro tátu,ten prodavač si všiml toho kalendáře(musela jsem ho nést v ruce,do báglu se nevešel)a hned mi dával slevu.Taška stála pět set třicet a on mi ji dal za třistapadesát.Musela jsem se pak vrátit,když jsem si všimla cenovky.....Prý mám přijít někdy příště,že mi udělá slevu..vysvětloval,že tam má napsané vyšší ceny,aby měl klid a nemusel se ničím zabývat...-už nepřijdu,protože by se to kouzlo ztratilo..tak jako se ztrácí vždycky...neuměla bych to-tam přijít a ne náhodou...

Háber
21. 12. 2008
Dát tip
H. Bosch je klasik...*

je krásné,že pořád píšeš.Zapomněla jsem na chvíli,že existuješ,ale teď jsem si vzpomněla-píšeš pořád hezky. Já ..nějak stagnuju.Chtěla bych radši malovat obrazy,ale nemám na to čas.....tak jsem aspoň pomalovala všechny obálky pro členy rodiny,kteří si výslovně chtějí koupit něco sami.A mamce jsem koupila velký kalendář Bosche.

Print
17. 12. 2008
Dát tip
:-)***

oleandr
10. 12. 2008
Dát tip
jo

K formě a obsahu nemám co bych dodal. Pěkné. Ale zaujalo mě, o čem se bavíte doma.


mašinfíra
09. 12. 2008
Dát tip
peknúčké /*

Bíša
08. 12. 2008
Dát tip
:+)

slovak
08. 12. 2008
Dát tip
A v nedeľu mu trochu vrátime, aby sa nepovedalo*

moorgaan
08. 12. 2008
Dát tip
demo krát republika = unaví velkou část publika/**

Hydron
08. 12. 2008
Dát tip
boh je ... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru