Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jídlo

10. 12. 2008
5
18
2213
Autor
Eidam

„Takovej obrovskej raut!!!“ otvíral jsem hubu na stůl s pochutinama. Na sako z oděvního průmyslu Prostějov ukápla táhlá slina. Všude to hučelo, skleničky cinkaly,číšníci baletili mezi masou lidí a ti se tvářili co nejvíc společensky. Chytali sklenice za stopky, pořád se ukláněli a tak to spíš vypadalo, že mají všichni problém s rovnováhou.

Našpulil jsem pusu a usrkl si z „longovky“ pár „bublin“ a vzápětí zadržel v hubě přicházející „brkanec“.  

    „Pane Holoto! …pane Holoto!!!“ zněl hlas kdesi za mýma zádama. “Bože, jak já to jméno nesnáším“ pomyslel jsem si. Otočil jsem se za hlasem a viděl podsaditého muže s mírnou lysinkou a chmýřím po stranách hlavy. Těch vlasů měl opravdu poskromnu a přesto si je projížděl dlaněma směrem dozadu asi s pocitem, že je Travolta a na palici má kýbl pomády.

 „Zdravím“ řekl jsem drsně, když dorazil ke mně. Byl trochu zadýchanej a páchl po dušený zelenině.

„Zapomeňte, že si tady z toho stolu něco vezmete ….a jak to, že pijete šampaňské!!!“.  Začal rudnout a vypadal rozčíleně. Taky si neodpustil pár poznámek typu… „já vás platím Holoto“ a tak podobně.

      Rozepnul jsem sako a zalovil v náprsní kapse. K údivu jsem nevytáhl kapesník, kterým bych si utřel poprskaný ksicht, ale dokonale oválný piškot. Rozprostřel jsem jazyk a piškot usadil.

„Jak slastný jsou tyto pochutiny“ pomyslel jsem si „už mi chybí jenom džem“.

„Já nekoupil džem“ problesklo mi, až se mi mezi půlkama srážely čůrky potu.

No stará mě zabije.


18 názorů

Eidam
08. 01. 2012
Dát tip
smažák děkuje :))

Eidam
18. 12. 2008
Dát tip
to print: :D)))))))))))))

Print
17. 12. 2008
Dát tip
:-))*

Eidam
14. 12. 2008
Dát tip
jojo "Papí" ...ouplně jsem na ně skoro zapoměl... ty byly móóóc dobrý.

papouch
11. 12. 2008
Dát tip
já mám nejrači takový ty.. my jsme tomu říkali pišingr .. takový ty podlouhlý, co vzdáleně připomínají osmičku .. dloouho jsem je neviděl, jojo

Eidam
11. 12. 2008
Dát tip
papouchu ... víš jak je těžký sehnat oválný piškoty?... no zkus se na ně v obchodě zeptat. B.brr_r .... tam néééééééé tam je kdejaká krize.Člověka tam může kde co chytit. Třeba letadlo to ČR.

papouch
10. 12. 2008
Dát tip
jak bych to jenom... ...sakra já mám chuť na piškot!!!

Háber
10. 12. 2008
Dát tip
nohama:))))))*

Eidam
10. 12. 2008
Dát tip
bezruká...

Háber
10. 12. 2008
Dát tip
ktorého stará by nezabila:)))))))))*

Eidam
10. 12. 2008
Dát tip
smajla ... tož to ja Habošku :).

Háber
10. 12. 2008
Dát tip
:)

Eidam
10. 12. 2008
Dát tip
vono se to samo na ten mikrosoft word objevilo. nóóóó. a on má rád Holota piškoty. A nemá rád smraďochy.jóóóó.

Honza_Princ
10. 12. 2008
Dát tip
tzzzzz :)))) bych fakt chtěl vědět jak tě to napadalo :)))))))...hmmmm... mohl bych něco napsat a zakomponovat do toho mou oblíbenou historku s piškotem pointa bude že nekoupil džem a stará ho zabije, SUPER :))))) ale ještě vymyslet jméno hlavního...když ne Bezmasák tak Holota to je správný jméno...a teď k omáčce...ano bude to o žrádle :)))) historka tohle!!!! historka!!!

Eidam
10. 12. 2008
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru