Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsme z trabanta udělali plachetnici

12. 12. 2008
27
32
3961
Autor
čučenka

Jsem zvažovala, co napsat, když se v mém životě nic závratného neděje a pak jsem si uvědomila, že i malé události jsou události...

Kupříkladu mi upadlo zpětné zrcátko na traboškovi. Ono tedy tak úplně samo neupadlo, jsem mu trochu pomohla, ale kdo mohl tušit, že už je tak zpuchřelé, že nesnese ani malou změnu polohy, no? Být v práci, tak jeho výměna není problémem, jenže na nemocenské? Nakonec jsem vymyslela plán, téměř do všech podrobností... a po troše snahy, při níž jsem byla málem stižena mrtvicou, se nakonec i zdařil. Do města k opravářovi zajel Tadeáš, kterýžto si jako protislužbu za to vyžádal půjčení grafické karty z mého kompu do jeho, by si mohl hrát své dětinské hry, než mu pošlou reklamovanou kartu z prodejny. Plán A vyšel, ovšem plán B (montáž) doznal změn ve chvíli, kdy jsem viděla, že svého šíleného potomka neodervu od kompu za světla. S pocity papiňáku, jemuž se zasekla pojistka, jsem běhala ze svého pokoje do Tadova a neustále hučela - užsestmívásepodívejjaksestmívájaktosakrabudeš potměmontovattomiřekni,no? Když to vypadalo,že exploduju, tak synáček nakonec ven vyšel a jal se montovat. Měla jsem pravdu. Byla skoro tma. Trvalo mu to hodinu, neb pravil, že to konstruoval neuvěřitelný mamlas, ale protože jsem si nebrala servítky před tou montáží,byl rozhodnut, že mi dokáže, že není tak gramlavý, jak jsem předesílala a nakonec to tam dal.

Zrcátko je takové zvláštní, nadstandardní velikosti, neznat svého opraváře, mohla bych ho podezírat, že ho urval z kombajnu... Ale stačí se pohybovat nižší rychlostí a odpor vzduchu nakonec překonám ....Natočit ho horizontálně, věřím, že bych se trošku i vznesla..  Ale co. Mám auto předpisově opatřené zrcátkem? Mám.


32 názorů

Robinia
23. 09. 2009
Dát tip
*

Yack
25. 05. 2009
Dát tip
To musím nechat přečíst i dalším lidem. Fakt dobré.

clovrdik
27. 03. 2009
Dát tip
fakt dobrý ... od rána jsem se na svět díval poněkud kysele a nevlídně a po přečtění pár tvých příhod se už tak nekoukám :-); takže ti děkuju já a asi i moje okolí, jelikož je už neobtěžuju svým kyselým výrazem :-)

Co ti po tom, vejre?

Asi usnu.

Hesiona
17. 01. 2009
Dát tip
:o)))

oregano
08. 01. 2009
Dát tip
tvoj "traboško" to mi znie laskavo. Doba pokročila,ale pamätám keď som na 120 krútila zrkadielkami ráno,čo mi detiská pred bytovkou pricapli k autu. A pamätám,že zo dva razy ostali len dierky po zrkadielkach. Milý príbeh čučenka -devenka samoporadiaca si :)

Avox - potvrdený rekord počtu ľudí v (podotýkam) jednom trabante je trinásť... takže čučenka to so svojou rodinou určite zvládne v pohode.

Už slintám po další.

čučenka
30. 12. 2008
Dát tip
Fíha, to je ale stroj, žjúva... úplně mi padá čelist..

Vaud
30. 12. 2008
Dát tip
upadlo zrcátko, ale kompenzovala jsi to úspěšnou povídkou :-)) *

čučenka
28. 12. 2008
Dát tip
To jsem ráda - snažím se nepsat uplakaně, ať nezvyšuji podíl deprese na písmákovi :-).

ale dá !!! :o)

čučenka
12. 12. 2008
Dát tip
fazole? Myslíš Bond-uelle? Ta na těch se moc lítat nedá..

jejdavilda
12. 12. 2008
Dát tip
Pkné, co mi to říká jen Bond, Bond, nejsou to ty fazole?*

čučenka
12. 12. 2008
Dát tip
Tak, když je místo výfuku koště... tak asi nenechá, pravdu díš.

no dobře, Bond byl nekuřák...možná. Ale nízkoletící trabond nenechá nikoho na pochybách o tom, kdo sedí za volantem (nebo kniplem...)

čučenka
12. 12. 2008
Dát tip
Bond chodil s doutníkem? To jsem si, čéče, nikdy nevšimla.. Nebyl to spíš Rocco a jeho bratři?

la chybí :o)

to bys ani nemuse říkat, to by poznali podle doutníku...:o)a ostrých rysů v obličeji...

čučenka
12. 12. 2008
Dát tip
říkáš Bond? Si dovedu představit, jaký dojem bych asi vyvolala tou jeho typickou větou - "Jsem Bond, Čučenka Bond" :-D

nebo taky místo traBANT můžeš říkat traBOND : stačí natočit křídlo a letíš...

pěkná představa : zpětné zrcátko s přívěskem ve tvaru trabanta...:o)

Bíša
12. 12. 2008
Dát tip
Jsou to zábavné peripetie...

čučenka
12. 12. 2008
Dát tip
já jenom dva... se tam vejdeme v pohodě všichni klidně i naráz, no fakt.. :-)

avox
12. 12. 2008
Dát tip
neuvěřitelné...! kolik máš synů? A všichni se vejdete do trabanta najednou nebo jezdíte na střídačku? :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru