Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zakažte ptákům létat

Výběr: Print
13. 12. 2008
14
35
2351
Autor
Marcela.K.

Problémem už není to, že nejednáme dobře; problém je , že dobro a zlo neumíme rozlišit.

Vím
cítím jak to má být správně
proto nikdy nebudu házet kamenem


zakažte slunci svítit
zakažte ptákům létat
zakažte lidem chodit po zemi


Kolem nás je víc andělů
než si myslíme

řekl mi kdysi jeden moudrý muž

I on ví
že nemají křídla…


Proto věřím

Věřím
že mi odpustí

a až přijde čas

podrží mi otevřené dveře…


35 názorů

Diana
23. 12. 2008
Dát tip
Souhlasím, že je kolem nás více andělů, než si myslíme...:-)*

Marcela.K.
22. 12. 2008
Dát tip
Jani, já taky ne a přesto je používám...jen trošku jinak...ti moji chodí po zemi a křídla nepotřebují. Je potřeba se lépe dívat a poslouchat, aby je člověk poznal :-)

Janina6
22. 12. 2008
Dát tip
Nemám ráda v básních anděly, ale speciálně Tobě to odpustím :-) a věřím s Tebou, že to tak bude.

Upír
18. 12. 2008
Dát tip
Není za co-je to moje oblíbená báseň.No,a jasně,že andělé křídla nemají...to je jenom taková...metafora?

Marcela.K.
17. 12. 2008
Dát tip
Upíre...děkuji za Puškina... ...a k andělům - mám ráda ty co nemají křídla ;-)

Marcela.K.
17. 12. 2008
Dát tip
Printe, dík... jsem moc ráda, že mi rozumíš, že víš o čem píšu :-)

Print
17. 12. 2008
Dát tip
Ano...

guy
16. 12. 2008
Dát tip
myslím si, že já osobně tu schopnost neztratil ale mám čím dál silnější pocit, že hodně lidí v mém okolí ano ..

Marcela.K.
15. 12. 2008
Dát tip
guy...ach jo :-( to je právě ten lidský alibismus...ztráta schopnosti rozeznat dobro od zla.

guy
15. 12. 2008
Dát tip
rozeznal zlo a dobro je podobný problém, jako rozeznat pravdu a lež, lidé se je naučili velmi rafinovaně maskovat .. a ono taky co je dobré pro jednoho, nemusí být dobré pro druhého ..

Upír
15. 12. 2008
Dát tip
Anděl - A. S. Puškin Z bran ráje zlatá záře tekla od něžné hlavy anděla. Strmě a vzpurně z hlubin pekla démona křídla šuměla. Duch pochyby, duch popírání k čistému duchu vzhlédl z tmy a matně cítil, jak v něm maní klíčí neznámé dojetí. "Buď sbohem", řekl, "já tě viděl, ne darmo jsi tu dneska stál: Ne vše jsem v nebi nenáviděl, ne vším jsem v světě pohrdal." -Toliko k těm andělům...oni jsou různí. :-)) Jinak-TIP

Dobré,TIP

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
tak já už mlčim :-X .. stejně jsi do mě prokoukala dírky .-)

Marcela.K.
14. 12. 2008
Dát tip
Nejseš! A nehádej se! Sem Tě prokoukla už dávno!

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
aleale! já blbej jsem, bo si to musím nechat vysvětlit! .-)

Robinia
14. 12. 2008
Dát tip
ať hodí kamenem, kdo je bez viny...

Marcela.K.
14. 12. 2008
Dát tip
Vůbec ne! Vůbec Ti na to neskočím, protože já totiž vím, že nejseš blbej :-)))) Jen se mi líbí, jak si to hezky vysvětlujeme.

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
aledykjá vím, že prachová = chmýří :-ppp si dělám srandu a Ty mi na to skočíš :-) A písnička?... těch znám móře, ale písnička se do klovesnice vyďobat nedá.. .-)

Lakrov
14. 12. 2008
Dát tip
Uchvátil mě hned prolog. A nevím, jestli se mi to líbí. Spíš to řadím do kategorie 'souhlasím'. TIp.

Marcela.K.
14. 12. 2008
Dát tip
Prachová = hebounká, ta co máš pod těma vyškubanýma...to chmýříčko... do prčic! Seš stejnej jako všichni ptáci! jen klovat, žrát(se) a písnička nikde! :-( Mazej na bidýlko a važ si ho.

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
..prachy. Jo! Prachy!! To je to, po čem vy jedete!! Kecy o citu, porozumění, něžnosti a lásce. Kecy!! Vo prachový peříčka vám de, bestyje jedny!! :-P :-)))

Marcela.K.
14. 12. 2008
Dát tip
...ani prachová peříčka nezůstala? :-(

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
nebyla bys první

Marcela.K.
14. 12. 2008
Dát tip
Voškubu Tě!!!! :-)))

papouch
14. 12. 2008
Dát tip
Jasně. Zablokval, zakloval a zaklikal. :-P :-))

Marcela.K.
13. 12. 2008
Dát tip
Se kvůli Tobě naučím lovit Bobříka mlčení...doufám, že jsi mě zase zablokval :-))

papouch
13. 12. 2008
Dát tip
..strašně. Ááále strrrrašššňě užvaněná. :-)))))

Marcela.K.
13. 12. 2008
Dát tip
Ty si prostě nedáš pokoj...úplně mě vždycky zblbneš...já pak použiju více slov na vysvětlivky a Ty pak všude papouškuješ, že jsem užvaněná :-))

papouch
13. 12. 2008
Dát tip
aledyk já vííííím, myléé.. dybys rozuměla papouškům, pochopila bys, že, ačkoliv rozumí, dělají, že nerozumí a dělají si srrrandu... :-) jojo, jsem případ )

Marcela.K.
13. 12. 2008
Dát tip
papouši...kdybys rozuměl čtenému, pochopil bys, že vlastně říkám, že to nejde... Ty seš fakt případ! :-)))

papouch
13. 12. 2008
Dát tip
> zakažte ptákům létat ses zbláznila, nééé?? :-))) To jako máme chodit pěšky, případně jezdit šalinó a abysme se dostali na strom tak si kópit žebřík?? :-))

pété
13. 12. 2008
Dát tip
zajímavá bilance, špatný den?

Barbar
13. 12. 2008
Dát tip
vnímej dobře kolem sebe kdy je kde co přístupné Omluvy se nepočítaj nejsou žádné výkupné žádné dveře neotevírej násilím, pouč se od těch, které se zavírají a vejdi tam ,kde se ti dveře otvřou......

To je ta báseň o naději, kterou dnes tolik potřebuji...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru