Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pavučina slov

16. 12. 2008
0
51
7591
Autor
papouch
Tohle mi přišlo (a asi nejen mně):


Vážení, dovolujeme si vám oznámit, že publikace PAVUČINA SLOV vyšla tento týden.
Oficiální křest knihy se koná 19. 12. od 17:00 v knihkupectví KNIHY DOBROVSKÝ v OC Arkády Pankrác.
Srdečně vás zveme a těšíme se na setkání.
Za nakladatelství Bohemia Books
Jana Divišová


Doplňuji, že je to patrně v Pejřimoujě.

Pro toho kdo neví o co jde - před časem oslovilo nakladatelství Bohemia Books několik písmáků s tím,
že mají zájem vydat sbírku poesie z internetových serverů. Atd atd. Básničky si vybrali sami.
Autorů fůra.
Nárok na honorář nula, autorský výtisk zdarma ani náhodou. Chceš se číst? Kup si se. ;-)
Dál to rozebírat nebudu. :-)


Já se přiznám bez mučení, já si se koupím, i když tam mám jediný nicmocový blaf :-)

51 názorů

papouch
26. 12. 2008
Dát tip
bóóóžebóže.. :)

papouch
22. 12. 2008
Dát tip
Takže jsem též zakoupil a: ..tajak a2a2a2a2a2a - mile přeqapen, obálka příšerná, jsem hned vedle Lyryka (nevím, jestli mám být potěšen, či zhnusen :) .. obdobná zkušenost s obdobnou sbírečkou SNĚNÍ V KALICHU DIVIZNY (též různí netoví autoři) - Pavučina je o tři třídy výše., dále nemá cenu rozebírat, právě jsem se vrátil z Francie, dobrrrou noc, ptáci a lidé :)

hned jsem si to myslel :-)

Chrouste, považuješ svoje sdělení za tak závažnou informaci, kterou je nutné opakovat ? :-)

Bebitka
19. 12. 2008
Dát tip
ad křest: rozpačitě milé... komorní sice, nicméně milé (na prstech dvou ruky by se dali spočíst účastníci)

Jinovata
19. 12. 2008
Dát tip
Také jsem zatím velice mile překvapen výběrem poezie. obálka je pravda hnus, ale ta pani, co ji dělala na druhou stranu moc pěkně zpracovala sazbu knihy. Vazba taky kvalitní, dokonce je přítomen i záložkový ocásek. Sbírka by si zasloužila širší reflexi.

a2a2a
19. 12. 2008
Dát tip
opravuji chyby - obálky a České

a2a2a
19. 12. 2008
Dát tip
Mám z té obalky pocit, že ona pavučina má snad připomínat mapu české republiky, aniž vzala v potaz řadu šikových slovenských autorů, jejichž texty publikuje. Navíc ta šedá barva připomíná i s oním vyobrazením spíše nějakou učebnici, ale obsah, nečetl jsem ještě celý, ale na první dojem působí dobře.

a2a2a
18. 12. 2008
Dát tip
ano, obálka je skutečně hrozná.

a2a2a
18. 12. 2008
Dát tip
Knihu mám a jsem mile překvapen, kolik velmi dobrých textů se tam sešlo Svého času jsem si koupil obdobnou knihu - tedy vydanou na podobném principu - BÁSNÍCI TŘETÍHO TISÍCILETÍ - a musím říct, že PAVUČINA SLOV má velmi, velmi navrch a je docela zřetelnou odpovědí na názor, který jsem zde četl v jiné diskusi, že snad literární servery jsou pornografií slv, či něco podobného. A papoušku, mile jsi mne překvapil.

Jinovata
17. 12. 2008
Dát tip
Tož jsem si to koupil a brzy sesmolím nějaké dojmy - pokud nebudu líný.

papouch
17. 12. 2008
Dát tip
boženanebesích... někoho kdybys násadou od koštěte do hlavy mlátil, tak .. ne... ne, prostě ne .. někteří jsou jebnutí, i když tam nejsou jebnutí.. :-)

Renas
17. 12. 2008
Dát tip
a co ked to kupim a nebudem tam? co potom? jak vlastne zistim, ze ma tam jebli?:))

JiKo
17. 12. 2008
Dát tip
já osolenej byl ale nestačil odpovědět :)))))))))

řádek
17. 12. 2008
Dát tip
no, nebuďte zklamaní, že se to třeba neprodalo, ale i tak je fajn, že se to prodává )

zlyvkus
17. 12. 2008
Dát tip
!Nakladatelství za uveřejnění Vašeho textu bohužel nevyplácí autorské honoráře, autorům bude pouze poskytnuta sleva na autorský výtisk sborníku." písal som nakladateľstvu, že ako si asi predstavuje to uplatnenie zľavy, ale odpoveď žiadna hm

Bebitka
17. 12. 2008
Dát tip
haha... prodává ve smyslu je to na pultech knihkupectví...

papouch
17. 12. 2008
Dát tip
..prej prodává :-) A kolik už se toho prodalo? 1ks - ten Tvůj, ne? ;-)))

Bebitka
17. 12. 2008
Dát tip
pouchu mám, od pondělka, dyk už se to prodává...

bude na křestu v Arkádách taky Arkádyj Gajdar?

papouch
17. 12. 2008
Dát tip
Bebí Ty už to máš kúpené?

Bebitka
17. 12. 2008
Dát tip
počet výtisků neuveden, bez prologu to působí zmatečně, navíc postrádám jmenný rejstřík :-/ Bebitka, strana 25

StvN
17. 12. 2008
Dát tip
Jsi šikovnej.

řádek
16. 12. 2008
Dát tip
Gratuluju ) A dokonce hned křes a hned v Arkádách. Mno, tak teď ještě aby se to taky prodalo ) Kolik vyšlo výtisků?

nojo, ale kolotoc nemam :-(

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
Pomí - tak to už jsi jak ten Polivka v závěru filmu Kurvahošigutntág - "...a včil si vás kúpim všecky!" :-))))

jenze ja si vas vsechyn koupim, vcetne sebe! tedy ne ja - zadala sjem to detem jako tema na vanocnui darek :)

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
Já si se koupit musím, páč jsem zjistil, že zatímco vy ostatní tam máte blaf, tak já tam mám klof.

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
Taky raději navštěvuji kovomat než dilemat.

Miroslawek
16. 12. 2008
Dát tip
naštěstí jsem je tehdáž poslal do řiti a nyní jsem podobných dilemat ušetřen

Též tam mám blaf, ale si se nekoupím, páč byc h si připadal jako narcis :) Navrch jsme všichni stejně másla, když Františkovi vyjde celý sbírak.

Notreal
16. 12. 2008
Dát tip
Kup si se :))

Pája
16. 12. 2008
Dát tip
nekupuju, nejdu, stačí mi si trůnit vedle papoucha; doufám, že je to seřazeno podle nicků abecedně ;), kdo by se tak mezi mě a papoucha mohl ještě vecpat (?) mrknu se na to v knihovně

Yeziiinka
16. 12. 2008
Dát tip
Taky mi přišlo. Vybrali si něco úplně jiného, než čím bych se jako teda chtěla chlubit! :) No dobře, no... taky si ji koupím. Vždyť to tak mysleli. Přeci nelze očekávat, že tohle bude mít jiné čtenáře než z řad autorského "kolektivu" a jeho babiček, bratranců a milenců. Teda taky milenek.

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
já tam nebudu, páč tou dobou budu někde mezi Dunquerke a Göttingen :(

Bebitka
16. 12. 2008
Dát tip
jestli seženu hlídání k dětem, přijdu :)

Petrusha
16. 12. 2008
Dát tip
ak dožijem, prečítam ... huhu

ja na tn ekrest asi jdu pet - pokud s eneoc zajimaveho prihodi, dam zpravu :-)

ja jsem tam taky papi. ale ja jsem grafoman zejo :-)

Petrusha
16. 12. 2008
Dát tip
juu, ale verejné čítanie by sa mohlo zvrhnúť aspoň na docela slušnú bitku (alebo pitku?) zaujímavé ... hm :)

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
řexem, že to dál rozebírat nebudu... ...protože jsem tušil, že se najde mořemoc grafomanů, kteří sem budou dávat své vývody a blemcy..! :-ppp :-)

Bohemia Books vychází z toho, že na Písmáku jsou grafomani vděční za každé publikované slovo. Autora to nestojí ani korunu...uvidíme, kolik lidí se bude soudit :o)

papouch
16. 12. 2008
Dát tip
Blafy jsou tam jen od těch osolených. Byls osolen, Berte?.. Ěši né, tak tam nejsi. A kdo všechno byl oslem mi známo není. .-) Tisknout něco bez souhlasu autora se samozřejmě nesmí ani v tom nejdivočejším kaprdeltalismu .-)

život je tvrdej...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru