Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Disco

21. 12. 2008
11
14
1138
Ve víru tance kolem hlavy zazněl sten větru zcela tiše když disco hrálo uplakaně že další sloky nenapíše té písně co se nesla vzduchem v nápěvu vzácně jednoduchém uprostřed davu ztroskotanců co vědí že už málo zbylo síly chtít tát kde nasněžilo to disco hrálo vyzývavě a myšlenky zas v každé hlavě se stáčely do nedohledna v mé zůstává navždy ta jedna...

14 názorů

Delfín
25. 12. 2008
Dát tip
4U, JarMOO: Pár oprav, ach jó!;o( *Měsíc žádá... *To není hit... *To vrchní jen, pravda jistá, ;ox

Delfín
24. 12. 2008
Dát tip
4U, JarMoo :Vítr rozpustile výská, měsím žádá o tanec, hvězda se prv smíchy tříská, sama se však nakonec jako had v paprscích vlní v rytmu jak splašená nudle, a jako kotě si vrní, měsíc volá: "Nejsi túdle?" Tohle není hit v rytmu diska, nač se svíjíš ze všech sil, To vrchní jen pravda jistá, svůj tác s pivem upustil...;o)

zajdu! :))))

jejdavilda
23. 12. 2008
Dát tip
Lecitin, žádej ve své lékárně :-)

jejda... už ti nevím :)))

jejdavilda
22. 12. 2008
Dát tip
ale která?*

Delfín
22. 12. 2008
Dát tip
Když je příliš nakouřeno, klimačka si šlofík dá, pak je zcela přirozeno, že se jinak vyvětrá! A někdy i vítr v kapse s Tebou tam též zavítá, tak buď vlň se nebo trap se, každý jiný přístup má.... Jinak alespoň u nás byly i krásné zábavy v létě na louce, když v sále nebylo k dýchání...

mašinfíra
22. 12. 2008
Dát tip
že by vítr chodil na disco ? možná, v jiném hávu...

neroušek
21. 12. 2008
Dát tip
***********

macecha
21. 12. 2008
Dát tip
***

disco koule, to je dutá lebka?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru