Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HENRY a ANNIE

24. 12. 2008
6
16
3436
Autor
macecha

Když sáhneme si do svědomí,každý z nás, a to se jistě nemýlím, zažil aspoň chvíli v myšlenkách,že nevěrný byl. Těžko potom soudit ......


Henry a Annie
vedli život jako každý
Annie zahýbala
Henry žárlil

kdo to nezná
ať hodí kamenem
která žena
či muž
nevzplál plamenem
jež doma
už pohasíná

kdo z nás nepoznal
lásku jinou
nemůže docenit
tu pravou
kterou má doma
i když rutinou
stává se
tvá žena
či tvůj muž
přivine tě vždy
když je ti "ouha"

to někdy víc je
než milostná touha

16 názorů

macecha
26. 12. 2008
Dát tip
Robinie, jsem ráda, že můžeš souhlasit s Dianou. Já Vám to děvčata přeji z celého srdce, věřte mi!

Robinia
26. 12. 2008
Dát tip
Je škoda, že všeobecně to je asi tak, jak píšeš... ale naštěstí musím souhlasit s Dianou.

macecha
26. 12. 2008
Dát tip
jejdavildo,darebo, já Tě zdravím. Napiš něco úsměvného, ale ne hrubého, já mám velký splín "o)) A jsem ráda, že se Ti líbí, díky.

jejdavilda
26. 12. 2008
Dát tip
i mi se to líbí*

macecha
25. 12. 2008
Dát tip
Diano, jsi jako anděl dobrodiní, děkuji za povzbuzení :o))

Diana
25. 12. 2008
Dát tip
No ano, je jí jako šafránu - ale je! Taky mám své zkušenosti. jen neztrácej víru a naději...

macecha
25. 12. 2008
Dát tip
Diano, je fakt, že jsem neměla na mysli lásku mateřskou. I když o té bych mohla ze své zkušenosti s vlastními rodiči,a hlavně s matkou, hodně polemizovat. Ale hlavně láska bratrská, ne u všech sourozenců je stejná, ale je fakt, že např. můj nejmladší bratr, který se bohužel před 17 lety před vánocemi zabil v autě, byl pro mne mnohem víc, než vše na světě a dlouho jsem se nemohla z jeho smrti vzpamatovat a vlastně do dnes to nechápu, že tak najednou zmizel z mého života. Byl jako moje dítě. O jedenáct let mladší, musela jsem se o něho starat, když byl malý a bylo mezi námi opravdu velmi silné pouto. Naopak, s bratrem starším jsem si nerozuměla vůbec. Takže, čistá láska, to je opravdu pojem, o kterém by se dalo polemizovat hodně dlouho a každý má na to, samozřejmě, jiný názor.

Diana
25. 12. 2008
Dát tip
Musím ti oponovat. Čistá láska existuje - mateřská, bratrská, přátelská, milosrdná atd. Jen se nesmí hledat v lásce partnerské, která je většinou "kdo s koho". Dobře napsáno ***

ramia
25. 12. 2008
Dát tip
Ano,presne o tom istom...To bol len taký povzdych..také konštatovanie možno so smutným pozadím..Ano,máš pravdu..veď sme iba ľudia.To je poľahčujúca okolnosť:)

macecha
25. 12. 2008
Dát tip
Jarmilko,díky, od Tebe to potěší ....

ta se Ti moc povedla, Andulko... *****

macecha
24. 12. 2008
Dát tip
ramia- veď píšeš o tom samom, vo svojom diele ? Alebo sa mýlim? Tak prečo krutý realizmus, prosto, realizmus, veď sme iba ľudia.......

Pravda pravdoucí...

ramia
24. 12. 2008
Dát tip
..viesť život ako každý.To je krutý realizmus..

macecha
24. 12. 2008
Dát tip
moorgaane,můj věk už mě opravňuje k tomu, abych pochybovala o "čisté lásce".... díky za tip

moorgaan
24. 12. 2008
Dát tip
tak nejak to bude../**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru