Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak jako já

25. 12. 2008
7
14
2929
  
 
Když sem byla malá, chtěla sem bejt baletka.   Teď už mám jiný přání.
 
/kdy už se to nemá přece nikdo neříká/
 
 
klíny bránou ke štěstí
                                                              --  --  --  --  --  --  --
- vidím ti to na očích Lásko - někdy i jinde
- někdy z nudy, jindy z bolesti
                                                             s  t  ý  s  k  á      s e   m i      č a s  t o
                                                             -   -  -  -   -   -       -  -    -  -       -  -  -  -  -
možná
- když mi budeš říkat Nino
                          přestane to pokaždý tolik bolet

14 názorů

A.H.
28. 01. 2010
Dát tip
Napsat báseň, to je kumšt.

Výtržníku, vandale, pouliční floutku.....šikovný kluk:)

Jindrall
14. 03. 2009
Dát tip
sezenem nekoho dalsiho kdo by chtel ceduli... a casem se zformujem do gangu... a pak si sezenem klubovnu a buidem si v ni vystavovat kazdou ceduli kterou mu ukradnem... (vcera sme dostali petset pokutu za to ze sme vzali kvetinac na ulici a sli s nim pryc... teda jenom kamost to dostal... ja jim rekl ze jim nic nedam... a oni ze me seberou... tak sem sedel uz v aute... meziitm co mu vypisovali blokovu... a pak sem mnou popojeli dvacet metru a vyhodili me :D ze mu mam aspon dat pulku na tu pokutu...)

Myslím, že nám to jen tak neprojde, ve sklepě smrdí barva:D.....řekla bych, že nás možná oba dva zmlátí, ale to by nebyla pravda...zmlátí možná jenom tebe..holky má rád.. na zbytek zprávy reaguju takto..on má tak neuvěřitelně rajcovní čelo..ááách

Jindrall
14. 03. 2009
Dát tip
myslis ze sme ho porazili nebo se jen chysta vratit uder nejakou dalsi vetsi a lepsi ceduli? (druhy dil hvezdnych valek... z te prvni trojice... jinajk chronologicky paty... se jmenuje imperium vraci uder... jako... jo...)

kuju:) btw: ten zbytek lyží už tam není..to je vlastně jedno, my máme ty nejlepší kousky:)

Jindrall
14. 03. 2009
Dát tip
a anis e do toho nemusim moc nutit...ta nina tam sedi skvele... a i to s baletem a tak... jen kdyby to bylo obraznejsi...

To radši ne, ještě by mi nikdo neodpověděl. A to by bylo ještě horší, než když je to fakt.

to by spíš mohla být taková vyvolávací otázka.:)

nikdo nerozumí

nerozumim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru