Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

od 11:11 až někdy kolem 8:30

26. 12. 2008
4
7
1401
Autor
smokrew_b8ie
Stoupnu si do kaluže krve na nádraží. Když pak se mi cestou v noci zuby k sobě tisknou. horní ke spodnímu, hledím na saňové psy a světla v oknech, i za nimi 11:11 našel jsem Orion a on zasměje se, protože náhodou něčemu rozumí ale všecky ty barvy už někde visely předjíždějí nás se šunkou, se salámem s přáním být dement, aby to bylo člověku jedno 9:39 K úplné spokojenosti chybí zapnutá vánoční světélka a spousta dalších drobností. Kouř. Je potřeba. Že budu muset někam jít lidi vstávají přes sebe OSA Jako generace přede mnou jakoby, jakoby mi to nalil do krku někdo jiný Pak zabít sobotu, zabít neděli, mezi prstýnkama, život v krabici Z okna se dívá, jak odjíždějí autobusy, když nestíhám do dvanácti, pak už vůbec nemusím. 8:30 A nechce se ven, do zimy Těšit se pro nové nadechnutí, tenkými prsty spousty drobností vzít zpátky. A spousty okamžiků postavit jinak. Omylem si Stoupnout do kaluže krve na nádraží.

7 názorů

overflow
15. 01. 2009
Dát tip
tohle je spíš tak do deníku nebo základ něčeho ke zhudebnění. ale ne že by tam nebyla zajímavá místa..

...a okno v přízemí je zavřené i dnes, lásko má....

Bivoy
26. 12. 2008
Dát tip
jo jo jo ***

ceder_john
26. 12. 2008
Dát tip
jestli sis stoupnul do kaluže krve na nádraží, tak si měl zavolat policii..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru