Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Behind the horizont

30. 12. 2008
10
29
4845
Autor
Marys

Venujem všetkým mojim písmackým aj nepísmackým priateľom a blízkym. Nebudem ich menovať, lebo by to bol strašne dlhý zoznam a určite by som na niekoho zabudol. Vy však viete, ktorí to ste a viete aj, že vás mám všetkých rád a vážim si, že ste ochotní čítať to, čo sem sem-tam vložím. Priznávam, že tento rok bol z môjho pohľadu trošku senzitívnejší, než ten minulý. Niekoho to možno potešilo, iného zas nie, každopádne všetkým prajem krásny svieži rok 2009 veľa úspechov všemožného druhu a nech vám to naďalej tak skvelo píše aj číta, ako tomu bolo doteraz. Váš Maťko :). (ad názov: "Za horizontom" mi znelo trošku sucho, tak som ho dal in engryš. Snáď sa neurazíte)



 a brezy nám snežia kvety do vlasov
  hľadíme
   ako sa hladíme
    keď slnko je len
     rozvášnené volské oko na dlani
      postupne zapletáme nohy
       a túžby
        do jedného melodramatického
         vychýlenia metronómu
          čierne klapky klavíru
           boli až príliš konzervatívne
            zbeleli od úžasu
             nad brečtanom spleteným
              z našich primitívnych onomatopojí
               opojené ach
                až svet stratil prívod kyslíku
                 my ladíme v labuťom tanci
                  naveky



29 názorů

Marys
30. 01. 2009
Dát tip
hnidopiska a ja ti tak poviem, ze som to nasiel ako pisavy dvojtvar v anglictine, tak si to tam pekne krasne ponecham ;)

hunllef
30. 01. 2009
Dát tip
ty onomatopoja se mi taky líbí *t (ale jako angličtinářský hnidopich Ti musím vytknout titul: měl by být Behind the Horizon - bez toho T na konci...)

Kuchot
04. 01. 2009
Dát tip
tat to jo pak .)

Marys
04. 01. 2009
Dát tip
tak to ma tesi :) (onomatopoje - slovné napodobenie prírodných zvukov, zvukomalebnosť (citoslovce))

Kuchot
04. 01. 2009
Dát tip
onomatopojí? jako jo, ono ma to aj nějak pojí k tomu...*

Marys
02. 01. 2009
Dát tip
:) diky moc :)

guy
02. 01. 2009
Dát tip
tak v tom 09 hodně zdraví, štěstí, lásky a eur :-)

Nonchalance
31. 12. 2008
Dát tip
ou jé, a ja dúfam, že budúci rok bude oveľa lepší.*

Marys
31. 12. 2008
Dát tip
:) teda, no, uz neviem, co odpovedat a pati, ty si ma odrovnala uplne :)

salomesr
31. 12. 2008
Dát tip
amen pekneho Silvestra a vsetko najsamlepsie v euroroku

Marys
31. 12. 2008
Dát tip
chichi, dakujem, prosim, nemate za co, super, ze ste tu :)

Puzzle
30. 12. 2008
Dát tip
krásné...

misty
30. 12. 2008
Dát tip
:x

illusion
30. 12. 2008
Dát tip
aj ja ďakujem a prajem tisíc a jedno splnené prianie... do roka a do dňa ti :)

to bolo s avizmom pre ass.. tzv. u teba o tebe ale nie pre teba

Marys
30. 12. 2008
Dát tip
ale ved no... ktosi mi tod povedal, ze plac prispieva ku krase... tak som rad, ze som mohol prilozit ruku k dielu ;) .... a tak to si asi jediny... lebo ja sam seba rozhodne nechapem... a neviem, ci niekedy vobec pochopim :)

uz ta chapem :D

...co uz...

Marys
30. 12. 2008
Dát tip
ale mna ta tvoja ironia trosku boli a ja budem asi ten, komu padaju, nastastie ich mam celkom dost :)

...zapalit vlasy basnikom...furt im padaju alebo sa zapletaju do nich nejake svnistva...

Marys
30. 12. 2008
Dát tip
staci ked ti kuknu cez plece a trosku sa sem pousmeju :)

Marys
30. 12. 2008
Dát tip
ale no, take zle to snad nebude ;)

tak děkuju, Maťko... a taky želám (všetko dobré a krásne... a naveky :o)- za nás tři aj za elišku (nebo esi chceš abysme ti tu napochodovaly každá jednotlivě... tak sem ty ostatní pošlu taky :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru