Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Biely tesák JerryMonk.

30. 12. 2008
5
7
1993

Kamarátka cestovala na Vianočné sviatky do zahraničia tak ako každý rok a mne dala na starosť svojho malého psíka Jerryho. A tak ako ho chodievam venčiť a díval som ako si behá po jej záhrade tak ma napadla táto báseň. Báseň o Jerrym.

Rýchlim trapom skrze čiernej zeme brázdy. Spoza chrbta rovno v pred! Na zelenej tráve - srieň jedlička do farebná na záhrade vyzdobená. Ruky mrznú - nohy tiež, len On - malý biely tesák JerryMonk s úsmevom, ako keby ani nebol v tejto chvíli bez pána a bez paničky v splašenom rytme z jednej strany v štýle ešte šteňaťa. ...........behá! ...........hryzie! ...........šteká! proste celý On kamarátky - JerryMonk.

7 názorů

Marlav
09. 09. 2009
Dát tip
*

Print
06. 01. 2009
Dát tip
:-)*

ďakujem Haberovi za zastavenie, tip... a dokonca za pár múdrych a poučných slov a za informácie, ktoré som naozaj nevedel - priznávam bez mučenia a bez akýchkoľvek nežnosti páchaných na mne.

Háber
31. 12. 2008
Dát tip
London napísal príhodnejšiu knižku ako biely tesák, ak sa pes volá tak ako píšeš. Napísal krásnu knižku, ktorá však nie je ako Biely tesák až tak známa - volá sa Jerry z ostrovov - a ten Jerry je tiež pes:)))

Nemáš za čo... aj ja mám doma psíka... aj keď je už o niečo starší ako ten kamarátky - inak iba Jerry - ten Monk ani neviem čo ma to napadlo mu pridať, ale taktiež je dušou stále šteňaťa (Black) - Manchesterský "zlatý" aj keď čierný terierik.

macecha
31. 12. 2008
Dát tip
Johann, to si napísal ozaj krásne. Vieš, ja mám tiež psíča, milujem ho celou dušou, vie mi dať toľko radosti a lásky, že si to nevieš ani predstaviť. Za tieto veršíky veľmi ďakujem. ***

Toscana
31. 12. 2008
Dát tip
Jo, se štěňaty se dá zažít spousta báječné zábavy. Hezky napsané. *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru