Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hruška

Výběr: Print
31. 12. 2008
7
13
2959
Sťa od pradedov ešte vysadená strede poľa. Nič viac - len ona a z čiernej zeme brázda A poniže na sto krokov v kriakoch, čo časom zmohutneli do parezov sťa zázrak črie sa voda pramenitá! Dnes a včera a možno ak Boh - dá. Tak i zajtra!

13 názorů

to som rád, že neviem.... a poviem pravdu ani by som nechcel

Print
06. 01. 2009
Dát tip
Numíš zklamat*!!

nemáš za čo ďakovať rád som potešil....

vesuvanka
03. 01. 2009
Dát tip
krásná báseň, připomněla mi cestu na Říp za železniční zastávkou Ctiněves, lemovanou starými hrušněmi :-))) TIP a díky

baronka
01. 01. 2009
Dát tip
Je velmi silná nádherný pocit a přeji aby tě vždy doprovázel a objímal T

Toscanka mohlo by to byť aj s tým Večkom ako si písala ale domnievam sa že aj bez neho to má význam a poeticky je to v pohode.

Ďakujem všetkým ktorí prišli a resp. dali svoj tip.

Toscana
31. 12. 2008
Dát tip
U nás sice na vršku není hruška, ale jezírko s lekníny ve starém vytěženém lomu, ale dovedu si tu krásu dík tomuhle popisu představit docela barvitě. *t

macecha
31. 12. 2008
Dát tip
Johann, menuje sa Polívka a je z Vizovic. To je od nás asi 20 km. Ja ho nemusím.

Tož enem nebyl od tud Bolivka?

macecha
31. 12. 2008
Dát tip
Verím tomu, že je krásny. Vieš, ta hruška, to mi pripomenulo, že aj my máme na chalupe veľkú hrušku, sme tam na vršku a dívame sa do krásnej doliny na Valašsku. Tu je taky krajina nádherná.

To je len pouhy pouhučičky opis... nič dokonalé a krásne... ,ale aj napriek tomu ďakujem. Mal som len to šťastie, že som sa mal na čo dívať a opisovať, lebo to miesto je naozaj krásne. Mojou snahou v básnickej zbierke Otcova rodná - dedina svätá priblížiť krásu miesta, kde žijem tým, čo nikdy u nás neboli. Keby si prišla (nahodou) a čítala by si pri tom moje básne uvidela by si oné časti môjho sveta. Nemôžem za to že je taký krásny.

macecha
31. 12. 2008
Dát tip
to je krásne ......***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru