Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BITVA PSAVCŮ - výsledky 9. koule

01. 01. 2009
0
15
2828
Autor
řádek

Vážení a milí,

je mi potěšením oznámit vítěze 9. KOULE bitvy psavců
na téma Bakchanálie,


S počtem 12 tipů vítězí
mořský koník.

 

Vítězce jménem celé KOULE gratuluji.

Příští kulatá koule se koná v úterý 6. 1. 2009. Téma zadává, jak doufám, mořský koník.

Všem Vám děkuji za účast či přízeň a přeji krásný nový rok.


15 názorů

Vaud
06. 01. 2009
Dát tip
to už nebude bitva psavců, ale bitva savců! :-))

jejdavilda
03. 01. 2009
Dát tip
Fo to je? Růfofej pobofník?

v hrníčku? ani jednu dušičku... ale mám růžovýho pobočníka - to je ňákej kalibr! (díky ti, růžofko, za potvoru... tedy podporu... :o)

Rabb
03. 01. 2009
Dát tip
nenech se odradit, generále! železnou vůli!

jejdavilda
03. 01. 2009
Dát tip
no, nejsem neúplatný nelida, kolik máš v hrníčku?

tak já se jednou zúčastním, bo poprvý sem neprošvihla uzávěrku... dodržím téma (a zdaleka sem jej neuchopila nejpoživačneji ze všech zúčastněných!) a mám mít šmytec?! chjo...

jejdavilda
03. 01. 2009
Dát tip
Navrhuji doživotní zákaz soutěže pro poživačného koníka-kazí mládež. I když po přečtení dílek The evil asi už není co kazit :-)

Oldjerry
02. 01. 2009
Dát tip
Zařehtej, koníku, zařehtej... přišel jsem oves ti dát....

nejmilejší růžový pobočníku, co to tu plácáš?! teda kromě tý gratulace, za tu děkuju :o)

Rabb
02. 01. 2009
Dát tip
gratulace, generále.. :-) ..ještěže příště nebudeš moct soutěžit.. bylo by trapný vyhrát dvakrát po sobě.. :-)

ďakujem pekne, tetuška... :o)

čučenka
02. 01. 2009
Dát tip
gratuluji, koníčku :-)...hlavně moc nestuduj mořskou faunu, abychom to zadání dovedli aspoň vyslovit :-D

jej, to bylo rychlý... za gratulaci děkuju a na zadání se vynasnažím nezapomenout - nastuduju si potřebnosti, tak přísahám! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru