Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pěna aneb padlá Venuše

03. 01. 2009
11
15
1699
Autor
Houmeles
 
 
v bufetu svítá –
stíny vagónů jedou
sedlými vlasy


15 názorů

per_zay
21. 01. 2009
Dát tip
hmmmmm ..... dobré ..... T

Houmeles
10. 01. 2009
Dát tip
Měla takové přeleželé blond vlasy, nepročesala si je, trávila někde noc na lavičce a když ráno hodně brzy otevřeli tu knajpu, vlezla do ní. Seděla, ani se nehnula, tvář bez záchvěvu citu, pivo jí zvětralo, pěna už zmizela, ona jen koukala a přes tvář jí zvenčí tu a tam přejely stíny přijíždějícího či odjíždějícího vlaku. To byl jediný pohyb. Sedlé (zplihlé, nenadýchané) vlasy souvisí s tou pěnou - vnitřní souvislost: Z piva se nenapila, nikdo ji nepohladil.

Zvrhlík
10. 01. 2009
Dát tip
Abych nebyl furt jen negativistický - jako miniatura je to dobré (řekl bych, že velmi dobré), ale o haiku docela pochybuju. I když něco z haiku to obsahuje. Ale stačí to? Tím bych si zas tak jistej nebyl... Co myslíš těmi sedlými vlasy? Že má hlavu položenou na stole? Že jí bolí hlava? Sousloví sedlé vlasy slyším poprvé.

Houmeles
04. 01. 2009
Dát tip
Určitě tam bylo "ani". Nemohu napsat "asi" tam, kde jsem byl přímým svědkem.

Zvrhlík
04. 01. 2009
Dát tip
Nezměnil jsi asi na ani? Nebo jsem byl předtím slepej? (Občas jsem, ale v tomto konkrétním případě se domnívám, že jsem nebyl).

makros
04. 01. 2009
Dát tip
*

Kuchot
03. 01. 2009
Dát tip
tohle opravdu muselo vzniknout po PÁR půllitrech, kdyby jich bylo víc, alkáčový nihilismus by udělal práci za nás

Zvrhlík
03. 01. 2009
Dát tip
Já bych spíš řekl, že todle vzniklo po pár půllitrech. :)

Houmeles
03. 01. 2009
Dát tip
Ne mimo mísu, ale mimo půllitr :-)

Paulart
03. 01. 2009
Dát tip
Náročné.

moorgaan
03. 01. 2009
Dát tip
kdepak haiku, tohle je uz uplne mimo misu...

Zvrhlík
03. 01. 2009
Dát tip
jaký asi? haiku bývá obraz jasný... v haiku má být IMHO ukázána situace, která se stala a ne která se nestala (takže se sloveso nelokla (a jakékoliv podobné začínající ne-) do haiku moc nehodí Co tím chtěl autor říct?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru