Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U Kampy

Výběr: Print
06. 01. 2009
8
12
2155
Na zelené lavičce v tůni polovyschlé vrby, jen tak bezstarostně čítající včerejší Lidové noviny a Blesk - bulvár a seriózní tisk. V duchu někde vzdálený na kilometry v rodičovském pokoji u stolu, při matčině koláči z třešní a tvarohu. Koukám na ženu, na dětský kočárek - na dítě! A v duchu, aby nikdo neslyšel - zcela potichu říkám - závidím, jaké krásné je být spolu. Matka - dítě!

12 názorů

ďakujem že si si našiel čas a pozrel si si aj mojú staršiu tvorbu


Printiku tak teraz si ma dostal priznávam, že to posledné slovo som nerozlúskal...aspoň vidíš, že predsa neviem všetko.

Print
09. 01. 2009
Dát tip
Přiznávám se, že u tebe se stávám idolatristou...


macecha
06. 01. 2009
Dát tip
jak krásné je být spolu. Matka - dítě. To mne oslovilo nejvíce. ***

dúfam, že teraz je to gramatický správne - moc krát ďakujem za korektúru gramatických chýb, ktoré som spravil...

Toscana
06. 01. 2009
Dát tip
při matčině koláči nebo u matčina koláče a Kampa je místní název, tedy K nikoli k potichu jako jedno slovo jak krásné je být spolu (jaké už česky jemně škobrtá taky) polovyschlé (dlouhé é) - až na ty jemné jazykové úlety je to krásný nápad a fakt dobře zpracovaný, oprav si chybičky a nebude to mít vadu. *t (mj. i za snahu napsat to na českém serveru česky, i když mně slovenština nijak nevadí a neobtěžuje mě.)

Nebol som si istý jak by to malo byť správne tak som si to pre istotu hodil cez translator a takto mi to vyliezlo..takže ak to nie je správne tak budem rád, keď mi hodíš správnu verziu. Inak vďaka za zastavenie a za tvoje slová, a Tip

moorgaan
06. 01. 2009
Dát tip
při matčiném koláči..asi!..polovyschlé vrby... nebo to je schvalne cesko-slovensky?.-))../**

No ty si rýchlá....to som nečal..nonamebeast

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru