Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdy som nevedel pochopiť

Výběr: Print
06. 01. 2009
5
6
1998

Táto báseň ma napadla, keď som sa díval do profilu ani neviem, ktorého užívateľa tohto serveru - právnika.

Prečo všetci chcú byť právnikmi. Aj ja aspoň v dobách, keď ostatní ťahali káčerov na špagáte a na štyroch kolesách keď niektorí hrali v parku hru na otca a na mamu, prípadne na doktora a na pacientku. Vtedy som sníval, že bude Perry a možno aj Mason, že zachránim nevinných spod šibenice, a vraha nechám padnúť dole. Potom však ani neviem prečo, všetko sa zmenilo, možno pre ten telefónny zoznam, pre tie tituly preto, že právnikov je veľa ! Vo svojich detských pochabých myšlienkach začal som vravieť, že nie - ja budem iný ja budem lavník a pôjdem študovať lavo, lebo na právo už ich chodí mnoho. A potom, keď už som mal desať a matka zistila, že stále snívam, že stále chcem študovať to čo sa nedá prišla holá realita, ešte si pamätám, ako mi slze tiekli a začal som naivne vravieť, že budem ministrom a zavediem nový odbor - lavo, že ja to zmením - a hotovo, veď predsa ma neodradí taký detail, že to vôbec - není. Dnes už mám tridsať, a stále som nič nezmenil! A všetci chcú byť tak ako vtedy, keď som bol malé dieťa, len ja stále verím, že raz - sa to zmení.

6 názorů

Určite nie...čím sa človek viac učí zisťuje, že je zo dňa na deň hlúpejší - takže viem, že ešte veľa neviem...lebo hlupáci hovoria, že vedia všetko a všetkému rozumejú

čo sa dá robiť - pokus ako zmeniť Masonovi nacionalitu mi neprešiel...tak možno na budúce

Print
09. 01. 2009
Dát tip
Asi znáš všechny úhly světa...

Toscana
06. 01. 2009
Dát tip
Je moc fajn, aby člověku zůstaly sny - s nimi je život mnohem krásnější. *t (Perry Mason je správně)

nonamebeast
06. 01. 2009
Dát tip
...já jsem taky vždycky chtěla být něco úplně nemožného, ale nikdy mi to nemožné nepřišlo...a teď stejně neví, co ze mě bude a když se mě lidi ptají, dost těžko se na to odpovídá...školy ale stejně nejsou důležité...jde o lidi..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru