Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zem...

11. 01. 2009
5
15
2320
Autor
naira

...

Pohádková zem.

Vypráví své příběhy

flórou a faunou…


15 názorů

Rajmund
16. 01. 2009
Dát tip
Všude vlnění- jenom částice mají nějaký čas

Paulart
16. 01. 2009
Dát tip
Jo jo, tady je bezva haiku-parta :-)

naira
15. 01. 2009
Dát tip
...děkuji moc všem za názory, poučení, úvahy tipy a vůbec..... ...za tři řádky...úplně super....díky moc všem...;)) ...fakt, mě to potěšilo...

diderotka
13. 01. 2009
Dát tip
nairo, už bych fakt řekla, že to haiku je:-) a ono zas ne:-)) taky jsem kdysi měla takové pokusy,.. ale zas je jedno, že to není, tak to můžeš dát do jiného zařazení .-)

Paulart
11. 01. 2009
Dát tip
Ty příběhy jsou naší odpovědí na floru a faunu...

oleandr
11. 01. 2009
Dát tip
...

Zvrhlík
11. 01. 2009
Dát tip
zem nic nevypráví, to jenom lidé...

moorgaan
11. 01. 2009
Dát tip
prejmenuj to na momentky, minipribehy, miniatury.. udelas lepe!.. haiku je tezke a myslim si, ze tady poradne haiku ani neni, pokusy jsou nekdy dobre, ale k haiku to ma asi daleko.. je to jina zeme jine mysleni z ktereho haiku vzniklo, u nas se bude tezko vnimat ..

Buklopos
11. 01. 2009
Dát tip
Haiku je dneska asi hodně populární ... bohužel mi u většiny lidí připomíná ten druh moderního umění, něco jako použitý toaletní papír nebo šlápoty na plátně. Třeba mu, ale jednou přijdu na chuť ... P.S. Haiku tuším má mít nějaké zamyšlení, snad myšlenkový přesah, tohle má přesah tak maximálně za humna(ale třeba mu jen vážně nerozumím a je to skvělé;))

macecha
11. 01. 2009
Dát tip
pěkné ...***

bubu71
11. 01. 2009
Dát tip
*************** PS. Vzhůru do pohádky !*****

naira
11. 01. 2009
Dát tip
..no to je taky fakt... a díky moc za zájem, jsem potěšena, že to píšeš... ..fakt díky.. ..měj se ..pa

Puzzle
11. 01. 2009
Dát tip
Musím se konečně dostat k tomu, abych si přečetla, co píšeš, zajímaš mě...ale nejspíš už to nechám na zítra...vlastně pardon, dnes už je zítra...:-)

naira
11. 01. 2009
Dát tip
..taky jsem nikdy haiku nepsala...ani nevím co mě to popadlo.. ...díky..;) ..normálně píšu spoooustu jiného.. (asi pro odlehčení po tom mým pokračování pohádky po 30ti letech co jsem napsala za minulou hoďku..)

Puzzle
11. 01. 2009
Dát tip
Hezké... Nikdy jsem žádné HAIKU nesesmolila, že bych to taky zkusila?;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru