Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nekrofil

13. 01. 2009
6
21
4697
Autor
Edvin1

Tož todle se mi stalo. A táhne se to jako Zmožkův plyn bytem bez možnosti vyvětrat mým životem již mnoho let. Pro ty, co jsou leniví hledat ve slovníku cizích slov: nekrofil - člověk ukájející svůj pohlavní pud na mrtvolách. Jinak: nekromaniak. Fuj!

Jeden muž mne nenáviděl
já nevěděl kvůli čemu,
tož jsem se ho na to tázal,
prý že svádím jeho ženu.

Byl jsem na ni jenom milej
jak je člověk na babku,
myslela si, že jsem žhavej
na tu její prdelku.

Když mne jednou její muž
chyt' pod krkem, přidusil,
Stačil jsem jen zasípati:
"Pusť mne, nejsem nekrofil."

(Což jej definitivně rozzuřilo a můj chrup mne pak stál půl auťáku.)


21 názorů

Edvin1
18. 09. 2010
Dát tip
Jo, svézt jsem se už nejednou nechal - nejraději v mercedesce. Dřistulo. :-)

Aha
17. 09. 2010
Dát tip
Nikdy nikoho nesváděl. Pokud se ani nikdy nikým nenechal svézt,je to chlap v pravém slova smyslu. Napiš i o takovém nějakou rýmovačku.

Edvin1
17. 09. 2010
Dát tip
Aha, nikdy jsem nikoho nesváděl - ani mladší, ani starší. Pokud sis nevšimla, tato rýmovačka pojednává ne o mém svádění, nýbrž o panice starší ženy, jíž už nikdo nemá zájem svádět - a tak si "svádění" vymýšlí. Snad není až tak těžké to pochopit. P.S. To s tím chlapem, co mě bil, jsem si vymyslel. Její muž se za její chování ve skutečnosti stydí a zakrývá to, jak se dá.

Aha
16. 09. 2010
Dát tip
Edvine, prozraď nám taky, co Tě stálo svádění mladší ženy. Celý chrup, auto, nebo....?

Bíša
14. 09. 2010
Dát tip
Hmm...

hunllef
24. 01. 2009
Dát tip
:D

Edvin1
15. 01. 2009
Dát tip
Lenko, co já to v lidech probouzím? Zůstaňme u toho, že kytky na hrob je pieta. :-)

Lakrov
15. 01. 2009
Dát tip
První, co mě napadlo, bylo, žes byl přistižen, jak jí dáváš kytky na hrob :-)) (i to by mohla být určitá forma nekrofílie; nebo na tom hrobě dokonce... no maucta; kam mě to mé vášně zavlekly :-))) )

Edvin1
14. 01. 2009
Dát tip
Tangens: Vždyť ani nic jiného nepředstírám. Kategorie: Blbůstky.

Diana
13. 01. 2009
Dát tip
:)***

Marcela.K.
13. 01. 2009
Dát tip
To je fakt strašný :-)))

ty koprofilní řízečky bych chtěl vidět :o) ale jíst tedy ne...

Rampoušek
13. 01. 2009
Dát tip
No tak vidíš a máš to! Provokovat se nevyplácí... Pak musíš prodat půl auta a jíst čtvt roku filé :))

Edvin1
13. 01. 2009
Dát tip
"Máte, paní, nekrofilé?" řekl jsem s kamennou tváří. "Bylo by tu koprofilé!" nedala se zmásti. (Koprofilie má s koprem do činění jen okrajově. :-) )

kunka
13. 01. 2009
Dát tip
:-)

Edvin1
13. 01. 2009
Dát tip
Aleš: :-OOO

množné číslo od nekrofila: nekrofilé :o)

avox
13. 01. 2009
Dát tip
asi bych změnila název na "nekrofil nééé!" :-))

no tedy...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru