Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

03. január 2009

13. 01. 2009
6
18
2695
Už poznáme - víťaza Darwinovej súťaže a nič by na tom nebolo, keby nešlo o blázňa, čo chcel k pánu Bohu, vyletieť až do okien. Zobral preto hélium a balony. Stoličku a lano a záčal vstúpať, ako dúfal, len nerátal s vetrom, čo ho odvial na more a keďže plávať nevedel, prišiel k Bohu - nastálo. (USA 03.01.2009) Darwinová cena - udeľovaná za najbláznivejšiu smrť počas predchádzajúceho roka

18 názorů

papouch
18. 01. 2009
Dát tip
jwma: už jsem ti říkal, že jsi nesmyslně užvaněný opět se jen obhajuješ, navíc máš snahu mě poučovat nějakými kecy, cos někde vyčet.. :-/// spousta žlutých žvástů na nic zkus kvantitu nahradit kvalitou lepší sem-tam jedna básnička, než za každou cenu denně jedna prázdná pitomost to, co plodíš, není ani nápadité, ani vtipné, ani poučné.. o řemeslném zpracování už nemluvím raději vůbec. To, o co se tu snažíš, dělal třeba Noe1. Jenže jeho věci jsou promyšlené, mají břink a švih, jsou rafinované a výborně zformované! Tyhle tvoje upocené skládanky jsou jen snůška zbytečných slov... Piš si to na papírky, nedávej to na Písmáka, strkej to do šuplíku. Nechej to tam a za rok si to po sobě přečti. Jestli si sám sobě za to nedáš pár facek, tak jsi ztracený případ. Howgh.

Papoušku..absolutne súhlasim, že sa určite nejedná o kvalitnu poéziu so všetkými atribútmi, ale v tomto prípade ani nie je snaha ju produkovať. Ono aspoň ja delím poéziu na lyrickú, epickú (to je klasické delenie) a potom na poéziu historického faktu, ktorá sa následne môže deliť na poéziu významného historického faktu a na poéziu bezvýznamného historického faktu, ale to delenie záleži len od udalosti, či bola pre život významná alebo nebola do skupiny poézie významného historického faktu budu patriť napríklad básne o začiatku druhej svetovej vojny o jej priebehu, a do tej druhej skupiny patrí napríklad skutočnosť, že 13.januára 2009 nemala napriklad Nicole Kidman pod nohavicami nohavičky. Nemôžeš chcieť, aby poézia historického faktu splňala kritéria poézie zo skupiny lyriky, resp. epiky...každá táto skupina má svoje kritéria a na základe týchto kritérii sa uvedená poézia niekam radi. Zakladným kritériom poézie historického faktu je objektivita, nestrannosť, nezaujatosť,...samotná poézia nedáva váhu na samotnú literárnu hodnutu diela jej podstata je čo najobjektivnejšie informovať o udalosti, vahu kladie na tom, aby čitateľ zo samotného diela spoznal o akú udalosť išlo to len na margo tvojho aviza.

papouch
18. 01. 2009
Dát tip
Printí: To je hezké přirownání, to mi uniklo :) Nojo. Jéénže. Rowíí plodila slušný kaféé.. Z JWMA vytéká něco jako předražená vodnatá břečka, koupená v automatu na dálnici u prahy... Taky přeju hezký den, týden, měsíc, rok, atd :)

Print
17. 01. 2009
Dát tip
Papoušku: Jednou napsal Lyryk Rowenně, která kdysi tady každý den publikovala jednu básničku, něco v tom smyslu, že je to tak, jako když hodíš do automatu příslušný obolus a vypadne ti skvělá káva... Po každý stále stejně skvělá káva... Měl pravdu. Hezký den!

papouch
16. 01. 2009
Dát tip
Printí to bylo jinak, měl jsem je napadnuté, napsané, vyzrálé, procenzurované a uleželé dopředu, pak teprve pouštěl jednu bublinu za druhou... Tohle mi fakt přijde násilné, vydupat ze sebe jakýsi útvar z musu...

Print
16. 01. 2009
Dát tip
Papoušku: "hmm.. za každou cenu vydřít jednu báfňj denně?" Proč mu to nedopřeješ? Svého času sis taky vytrhával jedno pírko denně: "Denně jednu ftákovinu" a jak to bylo fajn:-)

Print
16. 01. 2009
Dát tip
Jen tak dál!*

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
zase mraky keců o ničem řekl jsem, že pokud chceš o něčem psát, tak to musíš umět o postoje tu nešlo, to sis nevšiml?

Tak ono človek by mal vedieť obhájiť svoje postoje alebo si myslíš, že nie? Respektíve sa aspoň o to pokúsiť. Načo by človek potom žil, keby nevedel prečo to robí to, alebo ono...

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
horší jak mylenka

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
ježynečy to je kecůůů proč se obhajuješ? Máš tu potřebu?

Ja to skôr nazývam poéziou bezvýznamného historického faktu...čiže ide o udalosti, ktoré nemajú v podstate, žiaden celosvetový význam ide o udalosti, ktoré ma zaujmu na prvý pohľad, ale snažim sa pri ních dodržiavať zásady poézie historického faktu, čo znamená informovať bez subjektívného názoru, bez minimálnych prikreslovaní situácie, len proste povedať, že sa stali, aby keď si človek otvorí túto zbierku za pár rokov....aspoň dúfam, že sa dočká aj knižného spracovania....tak si napríklad prečíta, že 01-ho januára na slovensku vyskočil mladík v Banskej Bystrici zo šiestého poschodia z ubytovne...a tak podobne.

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
příhod, co stojí za zmínku je miliarda ale pokud z nich chceš dělat básničky (bo co to je), tak to musíš umět

áno stalo sa išlo o katolického kňaza z brazílie..ohladne reakcie papoucha - dúfam, že svet človeku poskytne vždy minimálne jednu príhodu, ktorá stojí za zmienku...takže námetov bude asi dosť.Inak ďakujem všetkým, ktorí sa zastavili pri mojom netradičnom kalendári...., ktorí reagovali, ktorí postali...prípadne sa trochu posmiali...dali tip, alebo len napísali pár slov

Toscana
13. 01. 2009
Dát tip
Asi kopíroval scénku z ruského filmu "Svéráz národníh lovu v zimě" - tam jeden taky takhle poletoval v sedě na židli a s balony nad hlavou. Jenže tam to dopadlo nesrovnatelně líp, aktér jen ochraptěl od volání o pomoc, jinak se mu nestalo nic. *t

papouch
13. 01. 2009
Dát tip
hmm.. za každou cenu vydřít jednu báfňj denně?

macecha
13. 01. 2009
Dát tip
to sa naozaj stalo, čítala som to. Aspoň mal smrť podľa svojho gusta, nie ? .....

Marys
13. 01. 2009
Dát tip
zaujimava myslienka... velmi zaujimava

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru