Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voňavé milovanie

14. 01. 2009
14
7
1115

(Stanislavu Háberovi)

Maličká slza v koutku oka krčí se aby nespadla po tváři se neskutálela dojemný dar skrz listy hřejí doteky ženě darované za čtvrt sta let co vše se stane? kde láska živá tam je blaze rozechvělá kde touhou celá v těžkostech zlé řeší se snáze však zadarmo to jistě není mění se svět a my s ním taky zůstává co neztrácí cenu kde s láskou ctí muž ženu svoji tam v brieždení či za svítání voní tak voní milování...

7 názorů

elfka_Sea
18. 01. 2009
Dát tip
kde s láskou ctí muž ženu svoji tam v brieždení či za svítání voní tak voní milování... *t neuvěřitelná:) Delfín: též obdivuhodné...

jogger
15. 01. 2009
Dát tip
pěkná..jako vždy.. a pěkně pravdivá

jejdavilda
15. 01. 2009
Dát tip
a šmajchlování voní šmajchlem, jasnééé*

Delfín
14. 01. 2009
Dát tip
Voňavé milování, co vůní touhy má splní Ti tajná přání, když řekne: "Chci být Tvá!" A něžná vůně ženy Ti nedá v noci spát, a vášeň v srdci vzpění se při tom častokrát! Voňavé milování a Láska nesmírná, o níž svět nemá zdání, Ti štěstí pocit dá. Když srdce dvě se sejdou, jdou spolu cesty kus, do ráje spolu vejdou a miláčky jsou múz. Dvě srdce rozpačitá teď plná odvahy, a každičké z nich vítá těch citů záplavy... Voňavé milování, dvé srdcí spolu zní a touží do skonání splynout se svou písní...

krásna....priviedlo ma to naspäť k romantizmu po mojích básniach historického faktu...označených stroho iba dátumom...takže som rád že som sa zastavil, a nabrál novej sily do nových dátumoviek,

macecha
14. 01. 2009
Dát tip
***

moorgaan
14. 01. 2009
Dát tip
milování voní milováním.. a to je asi ta nejkrasnejsi vune!!.../**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru