Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O rýmování

16. 01. 2009
4
44
4418
Autor
JiKo

Následující odkaz obsahuje jakéhosi průvodce rýmem. Kdo chce vázat poezii, měl by to znát. Nechci tu rozjíždět diskusi v pravém slova smyslu. Jen poradit začátečníkům přínosný odkaz.

Třeba ten odkaz někomu pomůže: http://www.rymy.cz/rymy.htm

44 názorů

JiKo
19. 01. 2009
Dát tip
aha tak sorý... je to tam.. jen lépe hledat. když už nic, vypadly tady další odkazy. Je to jako ve všem teorie jsou koleje či vodítko... poetiku už vás nikdo nenaučí.

Dero
19. 01. 2009
Dát tip
JiKo: V podsekci "Kultura".

JiKo
19. 01. 2009
Dát tip
Dero: já v nabídce hledal rubriku internetové odkazy a i jsem byl přesvědčen, že tam dříve byla taková kategorie, ale nenašel jsem

Miroslawek
18. 01. 2009
Dát tip
D4N: aspoň si dej pořádnou práci nebo nelži, packale - sám jsi propadák ;o)

Miroslawek
17. 01. 2009
Dát tip
D4N: Na http://www.narod-sobe.cz/clovek/kultura/literatura/ jsou hlavně u vybraných autorů kompletní texty k četbě - což bys samozřejmě zjistil, kdyby ses obtěžoval proklikat ;o)

moorgaan
17. 01. 2009
Dát tip
JiKo - myslim , ze to je prima napad, vubec jsi neudelal spatne, ze to tady visi, vse co muze nekoho poucit a naucit je DOBRÉ! souhlasim s Pištou, pokud by tady byl nejaky segment, kde by se dalo uchovavat a soustredovat zajimave odkazy tykajici se literarni tvorby, urcite by to byl pomocnik, ulehceni, misto kam by se uzivatel mohl bez zbytecneho tapani nekde jinde - uchylit, pokud by se chtel dozvedet zajimave veci..

...si to piš, ne?

jo, promiň. já jsem alternick tolika lidí, že už nevím, komu to mám posílat a komu ne :-$

Armine, ty seš úplně blbej. Proč, když oslovuješ chrousta, posíláš avízo mé maličkosti? Najmě když víš, že jsi pouze můj alternick, vejre.

co ty na to, chrouste, dost ostrej kritiku ???

Ano. Mohlo by se to jmenovat "Lampárna".

tak nechť Dero vytvoří sekci Pro chrousta, kam si tento bude chodit stěžovat a vybraní uživatelé s ním budou chodit za trest diskutovat o jeho těžkém údělu

Tyhle věci by to chtělo někam soustřeďovat. Většina webů má sekci "odkazy", kam by se to dalo vrznout stabilně. Na druhou stranu, chroust by pak, chudák, neměl na čem demonstrovat, kterak je tu brutálně a nespravedlivě utiskován. Těžká volba...

papouch
16. 01. 2009
Dát tip
chr: nemáš to smazané, máš ho v koši a JiKovo špatně zařazená upoutávka nebyl žádný závažný prohřešek, protože tahle upoutávka opravdu k něčemu je (určitě mi odpovíš milionem argumentů... nebudu reagovat, nemám čas se hádat, sory.)

papouch
16. 01. 2009
Dát tip
proč zde mlčím?? blbe.. protože jsem tu nebyl a Dero to udělal s přesunem dobře já přesouvat nemůžu

Dero
16. 01. 2009
Dát tip
Z tvých slov není zřejmé, co mi chceš sdělit. Předpokládám, že se snažíš situovat do role mého rodiče a tím zdůraznit svou intelektuální i sociální převahu. Pak ale nechápu, proč jsi sáhl po tak těžkopádném a nudném vyjádření.

G_B_Show
16. 01. 2009
Dát tip
ty básně tam jsou vážně mazec

Dero
16. 01. 2009
Dát tip
Opět! Rozhorlený hmyz dává najevo, že ho nezajímá ani princip, natož vyřízení jeho stížnosti, nýbrž jen osobní rovina!

Dero
16. 01. 2009
Dát tip
Zareaguju místo papoucha. chroust má jistě pravdu, že nejde o literární diskusi. Přeřadil jsem proto JiKův příspěvek do kategorie "Místa, Internetové odkazy".

Ferry
16. 01. 2009
Dát tip
No to si piš, JiKo, že pomůže. Díky moc. To je jak bych po marné bitvě s etudou dostala do ruky noty.

blbjenka
16. 01. 2009
Dát tip
možná je to na začátečníky trochu složité ale rozhodně přínosné, nezaškodí rozšířit si obzory já si počtu - až se mi bude chtít :)

Miroslawek
16. 01. 2009
Dát tip
http://zamos.webnode.cz/archive/news/

řádek
16. 01. 2009
Dát tip
aleš: mám tím na mysli, že tohle je otázka řemesla a to nemá ještě nic společného s tím, že někdo bude nebo nebude básníkem.

Miroslawek
16. 01. 2009
Dát tip
http://www.sweb.cz/antologie/

Miroslawek
16. 01. 2009
Dát tip
http://www.narod-sobe.cz/clovek/kultura/literatura/

Miroslawek
16. 01. 2009
Dát tip
podobných odkazů je víc, např. http://www.osu.cz/fpd/kcd/dokumenty/cestinapositi/radek_igs.htm, ale nedělej si iluze, že to někdo z vezdejších umělců bude vážně studovat... ti takové věci přece nepotřebují ;o)

prima odkaz, dekujeme :-)

www.michejbarvy.cz ? asi...

řádek
16. 01. 2009
Dát tip
malíři se taky učej míchat barvy, aleši

leenai
16. 01. 2009
Dát tip
týjo, že jsem o tomhle nevěděla minulý rok, to by bylo skládání zápočtů! kuji

dnes má rýmu skoro každý...

Norsko
16. 01. 2009
Dát tip
www.rymy.cz ... na co všechno už nejsou webové stránky. Básníkem za pět minut

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru