Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oáza nehy

18. 01. 2009
7
9
2088

Napísaná na základe rozhovoru, kedy mi kamarát povedal: " Majo, keď píšeš básne, nemohol by si napísať nejakú o poľnohospodároch?" A ja som mu odpovedal: " Mohol !". A dôkazom, že naozaj som mohol je táto báseň. Nielen preto, že ma prosil kamarát, ale preto že si vážim prácu týchto ľudí, ktorí neľahkým spôsobom aj keď v čase technických vymožeností, ale predsa ťažkým spôsom sa starajú o poživeň pre nás všetkých...

Z lopoty uprostred slnka a prachu vďaka tým posledným, čo do zeme - vkladali zrnká. Postupom času z prázdneho poľa - sa rodí. Malebná - plná muky almara rezaná z dreva a krvi. Zelene plná uprostred piesočnej duny oáza - nehy.

9 názorů

Print
21. 01. 2009
Dát tip
fajn*!

Toscana
20. 01. 2009
Dát tip
Není zač děkovat, Johánku, když to je v zájmu dobré věci, pár písmenek do zprávy mě nezabije. ;-)

Toscanko,Macesko...moc krát ďakujem za Váš čas, za názory, slová...tipy...Toscanko tebe ďakujem za doplňujúce správy poslané súkromnou poštou, však ty vieš.....

macecha
19. 01. 2009
Dát tip
to je nádhera ..****

Toscana
18. 01. 2009
Dát tip
Tohle se mi líbí moc! *t

Oleandr to som rád.

oleandr
18. 01. 2009
Dát tip
líbí

Vďaka za tvoj čas a za tvoje tipy

krásná...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru