Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Nemáte účet? Založte si!
Zapomenuté heslo

+11 neviditelných
Věčná sezóna
datum / id20.01.2009 / 308607Vytisknout |
autorMiroslawek
kategorieVázané verše
zobrazeno3384x
počet tipů16
v oblíbených1x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
Věčná sezóna



    na trase C  -  tradá  -
balustráda slečen
    fén vdaných žen

                    žeň    tečen

 eskalace:
v úzkostech metra táhnou karibú
  táhnou slepá stáda
      a já jdu    smýkán jsem    vlečen
  kostěným háčkem povinnosti
den co den          strádá
 v podbřišku intifáda
       k zlosti
               přistřižen
                       časem a v nevčasnosti
                              nevyléčen
                                        balustráda slečen
                                  fén vdaných fen
                 sten co sten
v úzkostech metra   zatančí    (na povrch)
          poslední   tanga
              k refýži
                             beztíží    rotující
       žeň     tečen         nevinní
cestující jsou povinni se za jízdy
                          (z)držet




Sdílejte dílo:



Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

|< <
> >|

25.01.2010 10:44:20blboun nejapný
*
11.08.2009 20:33:44Noro_Good_by
philip marlow jde po brandejsi
20.07.2009 14:26:43Bacil
Též se těžko držím zpátky
v kontaktu se sexy zadky...
09.06.2009 15:25:50Sarrah
:o))*
15.05.2009 12:43:43incredibilis
bíla na černém vyniká. Škoda, že nevyniká i dílo..
30.04.2009 02:20:08Bert_Hoffman
Tradá - nejlepší je asi úsek od Holešek na sever. :)
Někdy jsou ty slečny obzvláště lákavé (a nejen v metru). ***
15.03.2009 16:58:41Miroslawek
A je třeba rozumět?

Neschopnost prakticky odlišit nejzákladnější rozdíly v literatuře, tedy rozdíl mezi fikcí a skutečností, mezi hypotézou a tvrzením nebo mezi imaginativním a diskurzivním psaním vede k "falešné představě o záměru", k představě, že hlavním záměrem básníka je sdělovat čtenáři nějaký význam a hlavní povinností kritika je tento záměr zachytit. Slovo záměr je přitom analogické: předpokládá vztah mezi dvěma věcmi, obvykle mezi koncepcí a činem.... Podobné pojmy patří jen do diskurzivního psaní, v němž je nejdůležitější shoda verbální kompozice s popisovaným objektem. Básník však chce vytvořit především umělecké dílo, jeho záměr lze proto vyjádřit jen nějakou tautologií.

(Northrop Frye, Anatomie kritiky, Host 2003, str. 105 / Anatomy of Criticism, Princeton University Press, 1987)
13.03.2009 18:39:41Craerassy
víš, proč lidé nepíšou kritiky? je těžké přiznat, že nerozumíme:-)...je tolik možností, Míro...z pohledu zvenčí...pohled toho, kdo nebyl u zrodu, u popudu k napsání čehosi...
poslední akord
prostor pro fantazii
ty jsi ten, kdo se jen dívá..bez možnosti být rovněž aktérem té scény
....
a mohla bych pokračovat...možná jsem se trefila v jedné ze tří možností už teď a možná ten poslední krok stejně nenajdu...:-)
13.03.2009 07:38:40Miroslawek
Craerassy: no... proč?
13.03.2009 01:26:03Craerassy
máš pravdu, je to tam...jsi dobrý tanečník:)...přesto...při posledním kroku..škobrtám...proč právě tam?

|< <
> >|
Všechny kritiky na jednu stránku



Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Veškerá autorská práva na jednotlivá díla náleží výhradně jejich autorům. Právní odpovědnost za obsah uveřejněného díla nese jeho autor v plné míře.