Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč písmáček nefunkuje?

20. 01. 2009
0
4
1617
Autor
Narvah
Dneska ráno jsem fakt písmáčka potřeboval, protože byla smuténka ve mně a potřebovala jsem se pomodlitbičkovat, ale písmáček nefunkoval. Ani teď se mi nezobrazí stránka z avízka, prostě děs běs. Písmáček je vůbec strášně pomalinkovanej. A pořád se zpomaluje. P R O Č ? P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?P R O Č ?

4 názory

Norsko
20. 01. 2009
Dát tip
už bys to mohl smazat. Čekáš, až ti to řeknu ?

Narvah
20. 01. 2009
Dát tip
Děkuji moc za přeřazení. Tak to má být. Absolutistická vláda jak má bejt!

Dero
20. 01. 2009
Dát tip
Vysvětlení je na v Novinkách. Přeřadím ti to do ostatních, ju, mufíšku? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru