Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neber..... !

25. 01. 2009
5
7
2029
Neber si do úst slová, čo ponížia, čo spôsobia - na duši bôľ. Vravíš, " že on "..... prvý hádzal - kamene, a ty - len brániš sa ! I tak vravím Ti neber si do úst - nechaj ho ! Veď príde čas a dôjdu mu kamene a ty s čistou dušou pred Pánom - budeš stáť. Tak neber si do úst, aby horším na koniec - nebol si sám !

7 názorů

macecha
25. 01. 2009
Dát tip
Johann, nemám sa rada a to je všetko, možno, než umriem, naučím sa to. Vďaka za krásne slová...

Toscanko ďakujem za zastavenie aj u tej predchádzajúcej básni.

Toscana
25. 01. 2009
Dát tip
Neboli "na každého se jeho kotel vody vaří" - ale máš pravdu, chce to trénink a nekonečnou trpělivost a možná i schopnost nacházet si kolem sebe každý den takové ty malé radosti a z nich na to brát sílu. *t

macecha - ďakujem za tvojé milé slová...apropo zaujimalo by ma kde tak jemné svorenie s tak dobrým srdiečkom prišla tak necitlívemu nicku...

macecha
25. 01. 2009
Dát tip
toto já ešte nezvládam ... bohužial .... krásne napísané ***

Jarouch moc krát vďaka za tvoju pripomienku naozaj ide o tréning...,o pokoru, o pevnú vieru a o videní v každom človeku svojho brata a Boha zároveň....

jarouch
25. 01. 2009
Dát tip
Kdyby si to tak člověk uvědomoval při každé takové situaci. Ale to už dokáže "natrénovat" jenom pravidelnost a soustředěnost na motlitbu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru