Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minúta po minúte

25. 01. 2009
6
7
2181

Báseň napísaná na námet žalmu č. 88 (Modlitba ťažko chorého )

Už minúta po minúte koniec - môj Pane počíta a bolestí mojích údov konca - žiaľ nemajú, už za chvíľku do neba zbory ma povedú. Dnes ešte však tu som po ceste z asfaltu kráčam i keď scela biedne a do úst kladiem pokrm Tvoj rozstrasenou rukou - starca. Preto vypočuj Pane, poslednú a možno pošetilú prosbu a daj mi nerušenú chvíľu ticha, nech naberiem síl, nech naposledy motlitbu z lásky - k Tebe poviem ti zo srdca. A potom....., zober si Pane - k výšinám môjho žitia stránku chabú. Nechaj ma letieť, vánkom sa unášať rovným smerom, bez prestávok a bez oblukov rovno k Tebe !

7 názorů

Maceško ďakujem nechal som sa inšpirovať breviarom a bibliou...a v tých je vždy pravda....bola, je a bude.

macecha
25. 01. 2009
Dát tip
Johann, to je tak nádherne napísané, že nemám slova, taká pravda sa v tom skrýva ..... ***

Moc krát ďakujem všetkým...apropo Háber...bude kniha resp. zbierka básni z mojej strany Bude sa voľať kniha žalmov...a tam určite nájdeš aj báseň na uvedený žalm...

oleandr
25. 01. 2009
Dát tip
**

Toscana
25. 01. 2009
Dát tip
O žalmech v podstatě vím jen to, že existují, ale tak zevrubně Bibli pročtenou nemám, abych se k tomu mohla nějak zodpovědně vyjádřit. Takže snad jen to, že jsi to napsal moc hezky. *t

Háber
25. 01. 2009
Dát tip
osobne mám radšej žalm 91*je v nej ukrytá veľká pravda*

neroušek
25. 01. 2009
Dát tip
***************** PS. Zdar,Johann!*******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru