Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starý háj

27. 01. 2009
7
12
2744
Ešte len včera posledný sneh stopil sa zo zátišia. A snežienka prvá vyrašila z čiernej zeme - lístky. A lastovičky stále na pol ceste. Starý háj opustený nad dedinou ešte zimným spánkom drieme za spevu drevenných krížov poblíž od susedstva.

12 názorů

moorgaan
28. 01. 2009
Dát tip
brzy myslet na sněženky a na vlaštovky.. jeste prijde mraz a snih a vlocek budou padat stovky.-))/**

hunllef
27. 01. 2009
Dát tip
Napajedla - to je kousek od Zlína. Máme tu taky pěkně, přijeď se podívat :D

A odkiaľ to je...? tam od Vás

hunllef
27. 01. 2009
Dát tip
Dík za navigaci, tak to je od nás k vám co by kamenem dohodil (skoro) ;)

Kúsok od hraníc smerom na Trenčín potom ešte kúsok na Nitru v Topoľčianskom okrese....áno je... keď sa človek vie dívať správnym uhlom pohľadu.

hunllef
27. 01. 2009
Dát tip
... a v kterém koutě světa to je? To musí být ráj... *t

No ono to nie je až také náročné keď človek žije na dedine stačí sa len pozorne dívať... a vedieť si vážiť maličkosti..., lebo kto sa nevie dívať tak by Ti povedal, že je to obyčajný zapadákov... a pritom je tu toľko krásnych miest....

macecha
27. 01. 2009
Dát tip
krásna vidina ....***

Nie Johann len nestíha...toť všetko...má toho rozrobeného že keby mal deň 30 hodín tak nebudem stíhať tak isto... však to vidíš aj so zbierkou napr. Kalendár...., potom je tu Kniha k.o.u.l, potom Otcová rodná - dedina svätá, Catolicum, Kniha žalmov, Fraince etudes de la amour.. proste na zbláznenie roboty.

neroušek
27. 01. 2009
Dát tip
Johann se plaví v moři vzpomínek.****

ďakujem ...to pre tých kto u nás nebol...nech sa aspoň skrze písmenka pokochá nádherou v ktorej žijem...

Toscana
27. 01. 2009
Dát tip
Krásně předjarní nálada - jé, až vykvete první sněženka i tady u nás, to mi už bude zae hej. ;-) *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru