Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pan Někdo

15. 08. 2001
0
0
1619
Autor
Pavel_Daneš

Jdu pustou ulicí. Nikde nikdo, jen já. Jdu a o něčem přemýšlím. Nevadí mi, že tu nikdo není. Naopak, těší mě to. Chci zabočit do ulice vlevo a najednou se s někěm srazím. Promiňte, prosím, já nerad. Tak přeci mi někdo přišel do cesty! A není to jen tak někdo, je to pan Někdo. Chvíli mě doprovází, prohlížím si ho - ano, je to pan Někdo. Začínáme spolu hovořit. Usmívá se na mne. Pak už hledím jen na něho a jdu jen za ním. Nemohu z něho spustit oči. Chvíli jdeme spolu držíc se za ruce. Chtěla bych tak jít věčně. Na konci ulice však nečekaně odbočí doprava, zatím co já musím jít doleva. Ani mi nezamává. Zmizí za rohem. Jsem opět sama, pan Někdo vlastně byl pan Nikdo. Jak rychlá proměna!


StvN
21. 08. 2001
Dát tip
celkem srozumitelný sdělení, pokud myslim správně

Gastarbajtr
16. 08. 2001
Dát tip
ještě, žes napotkala pana Kohokoliv, to bys nevyvázla :-)

Deltex
16. 08. 2001
Dát tip
Chm, zvláštní... nechápu (to, že nechápu - to není zvláštní - já jsem vlastně nechápavý stále, takže si z toho nic nedělej:o)) Měj se fajn!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru