Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malou násobilkou

30. 01. 2009
4
8
2195
Malou násobilkou za pomoci prístrojov moderného sveta počítam na papieri svojich hriechov – neduhy a svoje pády – v predpeklí.

8 názorů

moorgaan
31. 01. 2009
Dát tip
nepocitej, vysledek bude stejne v minusu:-)) /**

macecha
30. 01. 2009
Dát tip
Toscano- učím se. Možná se to jednou naučím. Ale, Tobě fakt děkuji za to, že mi věnuješ svůj čas, je to od Tebe milé a potěšilo mě to.

Toscanka tak ako sa patrí - tak ako ma naučili... ďakujem za tvoje slová, ktoré na moju adresu si použila v tento deň.

Toscana
30. 01. 2009
Dát tip
moc krásně napsané *t macecha: začni se mít trošku ráda, jednak ti bude na světě líp a jednak myslím, že bychom měli mít rádi právě to boží dítě v nás, pokud už ctíme otce toho dítěte. ;-)


hunllef
30. 01. 2009
Dát tip
Taková malá soukromá zpověď, jo? Povedla se Ti ;) *t

Kedže som ich počítal s predpeklia tak mi nepomohlo ani to že som ich počítal malou nasobilkou, lebo aj v tomto prípade nerozhoduje kvantita, ale kvalita...človek môže mať milion hriechov, neduhov a pádov...a nemusí ich súčet mať takú váhu, ako jedno padnutie vážneho charakteru. Možeš milion krát napríklad nepozdraviť svojho suseda a pritom pôjdeš do neba ....a človek čo celý život bude konať spravodlivo a raz urobí niečo vedomé zlé, napríklad vedome bude krivo svädčiť proti blížnemu, alebo aj proti človeku neznámemu - nikdy nepríde do neba. A to nehovorím už o ublíženiu na zdravý, prípadne vražde...Takže nie je dôležité počet pádov, ale "kvalita" a hlbka do ktorej človek padne.

macecha
30. 01. 2009
Dát tip
mne by asi nestačila ani násobilka veľká...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru