Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

23. január 2009

30. 01. 2009
4
14
2594

Pensylvania - USA. Majiteľka mačiek Hally Crawford ozdobovala svoje mačky piersingom. Sama taktiež má na svojom tele piersing. Ochranári podali na majiteľku trestné oznámenie za týranie zvierat.

Piersingové mačky nová móda v Amerike zasiahla. Už nielen ľudia zdobia sa ! Šťastím plesá majster od striebra - vstupnú zisky, lebo piersing majú už aj zvieratá. 23.01.2009 Pensylvania/USA

14 názorů

ruprecht
03. 02. 2009
Dát tip
:-)

mne to vôbec nevadí, kľudne sa vyjadri však žijeme v demokracii, aspoň mi na Slovensku áno neviem, ako tam u Vás za riekou Moravou.

ruprecht
31. 01. 2009
Dát tip
bez urážky... snad se v tom dá najít i jakýsi obsah, ale zpracování je poněkud slabomyslné... ale to je můj problém... už dříve jsem zjistil, že se mi tvoje psaní nelíbí, takže jsem tě neměl navštěvovat... a nebo jsem se měl zdržet komentáře... ale stalo se... přeji pěkný večer... :-)

jarouch
31. 01. 2009
Dát tip
už ani ten piercing není co býval.

prečo ruprecht?

ruprecht
31. 01. 2009
Dát tip
příště si dám raději piersing do oka, než kliknout sem...

moorgaan
31. 01. 2009
Dát tip
piersing je to nejmensí, cim lide psi tyraji.../*

Nejak sa im podarilo ukázať sa na povrchu..nič nie schválne, všetko je náhodné.

Hasdrubal
30. 01. 2009
Dát tip
Ten napad je strasne dobry. Teda aspon mne sa lubi. Rovnako jak to s tym Obamom a Ufo. Take spravicky. Take na jeden dych - aj ked trocha skladackovite. Inac neviem ci su tie inverzie schvalne alebo tak nejak vysli ale kazdopadne ja tento prvok neznasam.

macecha
30. 01. 2009
Dát tip
já bych takovým lidem dala piersing na místa,aby je to bolelo při každém pohybu ....

Toscana
30. 01. 2009
Dát tip
Ono to není ani tak o zvířatech, jako o pořádně potrhlých majitelích těch zvířat. Zvířat mi je v tomhle případě spíš líto... *t

A.H.
30. 01. 2009
Dát tip
asi taky opiersinguji svou dogu, na tu se toho vejde ;)))

neroušek
30. 01. 2009
Dát tip
*

hunllef
30. 01. 2009
Dát tip
Kam ten svět spěje...ach jo ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru