Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klamná

04. 02. 2009
10
11
1885
Autor
Houmeles

 

v pasáži vítr –

dívka mi do rukávu

zasouvá leták

 


11 názorů

baronka
12. 02. 2009
Dát tip
Houmeles pěkný obraz

Houmeles
12. 02. 2009
Dát tip
moorgaan, já teorii taky neovládám. V té pasáži na ni nebyl čas :-)

Houmeles
09. 02. 2009
Dát tip
"Honem" bylo strašné. Uznal jsem, změnil jsem, atakdále...

moorgaan
08. 02. 2009
Dát tip
urcite nejsi za krutaka- jsi za slusneho znalce a kdo to chce videt a slyset, tak to slysi...ja tu teorii jako ty neovlaam, ale snazim se spiz vnimat haiku pocitem, a zda se mne, ze tohle je nekde jinde..

Zvrhlík
08. 02. 2009
Dát tip
moorgaan: Nevidí. Ale nechci být za kruťáka nejkrutějšího. :) Ale přesto si myslím, že původní verze měla k haiku maličko blíž než v pasáži vítr – honem mi do rukávu zasouvá leták Nebo minimálně to nějak (vy)znělo (zvukově, když už ne obsahově). Napsat, že to není haiku je děsně jednoduché a musel bych to psát skoro pod každým zdejším výtvorem. (I pod některými svými :) Alespoň zpětně.) Opakování je sice matka moudrosti, ale nechci být jako kolovrátek: "není to haiku, není to haiku, není to haiku"... Ujíždím na zvukomalebnosti, takže jsem vůči libozvučnějším textům shovívavější než bych měl být. A než by byl "ortodoxní" haijin, protože se v té záplavě pseudohaiku a nehaiku snažím najít aspoň nějaká pozitiva.

moorgaan
04. 02. 2009
Dát tip
kdyz uz i Zvrhlik v tomhle vidi haiku..pak asi rezignuju!!

Zvrhlík
04. 02. 2009
Dát tip
původní verze se mi líbí 100x víc (obsahově mě to sice moc nebere, ale aspoň to nějak zní) to honem je strašné co takhle v pasáži průvan - do dlaně mi palcem vlepuje leták i když uznávám, že ten paec se tam významově moc nehodí (IMHO)

Deepness
04. 02. 2009
Dát tip
:-) * (mne by sa tam miesto "honem" páčilo aj rychle)

Houmeles
04. 02. 2009
Dát tip
Deepness, díky za upozornění. Já tam měl nejdřív: v pasáži vítr - palcem mi do dlaně vlepuje leták. Zvukomalebně se mi to líbilo, pak jsem to ale změnil a ten palec jsem omylem nechal...

Deepness
04. 02. 2009
Dát tip
Vadí mi tam ten palec. Inak je to veľmi fajn obrázok.

Paulart
04. 02. 2009
Dát tip
Jo jo, dost je lituju, ty nešťastníky, co musí nabízet nějaké zbytečnosti kolemjdoucím. A v pasáži občas vítr bývá, takový průvan, častěji ale když člověk jede po schodech z metra, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru