Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čerešňová

05. 02. 2009
7
9
2610
Aleja starých stromov dozrievaná z polovice zavčas mája. Mojich z detstva pochabých skutkov album. Nad dedinou sťa hraničná čiara polí z čiernej zeme polia – pláň na dvojice. Čerešňová vykladaná z drobných zrniek škvár je cesta v humnách nad dedinou.

9 názorů

Moc krát ďakujem za všetko a každému, za slová, za čas venovyný mojej básni....

Toscana
05. 02. 2009
Dát tip
hunflere,myslels tuhle?: Ako mladé dievča už je to za nami Po stromoch som liezla s našimi chlapcami. A vždy keď na strome zlomili halúzku, hádzali mi chlapci čerešne za blúzku keď boli zvedaví, čo to mám pod blúzkou odháňala som ich zelenou halúzkou. Ubránila som sa viac menej úspešne, nikto nesmel siahnuť na moje čerešne. Neverte mládencom, keď sa Vám zapáčia vyjedia vám všetky čerešne z koláča. Chlapci neublížia kým hľadia zo stromu keď zoskočia dolu, čakajte pohromu. Keď sa na vás chlapec zadíva uprene, ako tie čerešne budete červené. Keď sa na vás šuhaj usmeje pod fúzky rýchlo vyberajte čerešne zpod blúzky. Čerešne sú zrelé a blúzka priúzka nič vám nepomôže zelená halúzka.

moorgaan
05. 02. 2009
Dát tip
hunllef myslíš : " serešničky, serešničky, sereš ně" :-))

hunllef
05. 02. 2009
Dát tip
A tu písničku o čerešňách znáte? ;) *t

Toscana
05. 02. 2009
Dát tip
Milé vyprávění o čerešních. *t

moorgaan
05. 02. 2009
Dát tip
čerešňová pálenka dává sílu:-)) /*

Háber
05. 02. 2009
Dát tip
*

macecha
05. 02. 2009
Dát tip
*** , ako vravím, všetky tie verše sú nádherné

*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru