Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sanitka

11. 02. 2009
16
16
2092
Autor
Houmeles

 

kostelní okno –

do rytmu houkačky

bliká tvář světce


16 názorů


StvN
27. 02. 2009
Dát tip
Je otázka, za jakým přeshaem míříš. Je to zajímavej obrázek, ale máš okno, svatého a světla sanitky, nesedí mi ale blikající tvář ani rytmus. Bylo by dobrý, kdyby to šlo vyplnit nějakýma bezvýznamnýma slovama. Taky si musíš rozhodnout, jaké bude klíčové slovo. Ale popravdě moc rady si s tím nevím.

Houmeles
27. 02. 2009
Dát tip
StvN a Zvrhlíku, chci tohle dílko dotáhnout do konce. Pokouším se o úpravu. "Mihotání" asi není přesné, to slovo spíš vyjadřuje chvění horkého vzduchu nad letním polem, ne? Ale světelná houkačka bliká dost zostra. Co se "sanitky" týká, pokusil jsem se ji nějak vpašovat do dílka. Za cenu porušení své zásady držet se 5-7-5. Tož, co vy na to?

StvN
26. 02. 2009
Dát tip
Myslím, že do haiku se lépe hodí přímo pojmenovávat, tedy jakési modré záblesky změnit za ta světla sanitky. Ostatně tohle je taková hříčka, když do názvu dáš sanitku, která má ty záblesky jakože vysvětlit. Podle mě ti stále uniká smysl haiku.

Zvrhlík
16. 02. 2009
Dát tip
vnikají? prostupují skrz dřevo, kámen? to se mi nezdá... co takhle na tváři se mihotají záblesky (mihotání záblesků - to by zdvojení být snad nemělo)

Houmeles
15. 02. 2009
Dát tip
Zvrhlíku, s tím zdvojením máš pravdu.

Zvrhlík
14. 02. 2009
Dát tip
záblesky blikají - to mi přijde jako zdvojení, jinak se mi to zdá formálně docela dobře, ale neoslovuje mě to světec a kostel se taky ke zdvojení minimálně blíží... 2 adjektiva? není jich tu příliš?

baronka
12. 02. 2009
Dát tip
Velmi pěkné T

Houmeles
12. 02. 2009
Dát tip
Ze: smrt nevoní. Je bez zápachu, tedy tvůj pokus není haiku.

Paulart
12. 02. 2009
Dát tip
Líbí

adrift
11. 02. 2009
Dát tip
klobouk dolu

moorgaan
11. 02. 2009
Dát tip
jo../*

jH
11. 02. 2009
Dát tip
výborný !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru