Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neznělá ozvěna

18. 08. 2001
5
0
2505
Autor
Mea

Kláře Stehlíkové

Jsi jako ztrápená

sestřička lásky

spadly ti ramena

a taky pár slz

 

Co tohle znamená?

Nevolá zpátky

už ani ozvěna!

 

Stlala jsi polštáře

pro vaše hrátky

znova chytla ses

pro duši do oprátky

(a do ztracena)

 

To tahal zas

život za drátky

a jeden z nich

praskl pro Romea


Mea
02. 09. 2001
Dát tip
Mirulka: omlouvam se, nějak sem se nechal unést :o) Mikli: ne a ne, zkoušel jsem to různě, ale takhle mi to prostě přijde správně ... asi holt neumim číst :o)

miklunka
01. 09. 2001
Dát tip
Mirulka má pravdu...ale stačilo by třeba přehoodit "znova chytla ses" za "znova ses chytla"...ale jinak se mi to líbí...

Mea
24. 08. 2001
Dát tip
Mirulka: tak si ten svuj orál pořádně promasíruj a vyndej z nej ten řízek nebo co to tam zrovna máš a zkus si to přečíst ... dyť je to úplně OK sakra!!!

Krel
22. 08. 2001
Dát tip
zajímavý...líbí se mi to...!*

Gastarbajtr
21. 08. 2001
Dát tip
Mea: super odpověď Mirulkovi :-)

Mirulka
21. 08. 2001
Dát tip
Tak si to precti nahlas brouku,treti sloka vubec neleze z huby.........:-)))))

Mirulka
20. 08. 2001
Dát tip
Taky ti dam stejne jako Dabel malej blbej TIP s odrenym uplne vsim co z tebe cumi... Rekl bych,ze si v treti sloce ujel s rytmem,ale jinak celkem... No nic.Rozhodne umis lepsi veci Milánečku nebo snad Meáečku???

Gastarbajtr
20. 08. 2001
Dát tip
Mea: no, Kláru :-)

Mea
20. 08. 2001
Dát tip
dablik: taky se tešim :oD wiki: dekuju, v to sem doufal :o) Mirulka: teda tos řek vážne nádherně ... člověk (já :oD) se snaží bejt jemnej (neplést s Jemným :o)) a ty ... no nic ... :o) S rytmem sem ujel ve druhy sloce, jentak pro informaci :o) Gast: no, jasně :o)))

Mea
19. 08. 2001
Dát tip
Asta: díky :o) za poslední dobu kritika, která mě opravdu potěšila :o) cup: taky díky :o) Gast: tak teď by mě zajímalo co/koho?

dablik008
19. 08. 2001
Dát tip
jo jo, Klara by mela radost :o))...teda...ale jo :o)) a je to pekny, takovy trochu odlehceny zda se mi, ac teda nahlizim chte nechte do zakulisi :o)) no proste tip, takovej malej s roztresenejma kolenama * :o))

Mea
19. 08. 2001
Dát tip
dablik: tak wo tom si este popovidame :o)

dablik008
19. 08. 2001
Dát tip
Mea, tak to se tesim :o))

Wiki
19. 08. 2001
Dát tip
určitě ji to pohladí :-))*

Astalavista
18. 08. 2001
Dát tip
Povedená, lehce podvečerní záležitost :)

cup_of_tea
18. 08. 2001
Dát tip
Je to pěkný *** :-D

Gastarbajtr
18. 08. 2001
Dát tip
:-) dovedu si ji představit :-D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru