Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dachau

14. 02. 2009
6
7
2086
Štvorcové námestie baráky z dreva uprostred mesta lemované valom - násypom z krvi. Aj po rokoch hrôzou rovnako páchnu stále.

7 názorů

áno určite....a najlepšie by bolo vykričať do celého sveta...všetký nazvy miest, kde sa pacháli všetký tie ohavnosti. Terezín, Osvienčim, Treblinka, Dachau......atď. aby aj o sto rokov pri vyslovení niektorého s týchto miest naskočila každému husia koža....

macecha
16. 02. 2009
Dát tip
je treba to pripomínať ...***

moorgaan
15. 02. 2009
Dát tip
hmmm.. tohle dycha ve zkratce velmi jasne ukazany obraz utrpeni!.. /****

No v Dachau som bol pozrieť osobne. A napriek odstupu času, ktorý ma delil od všetkej tej hrôzy ktorá sa pred niekoľkymi rokmi stala nedokázal som vydať hlas. Jediní kto rušil posvätné ticho tohto miesta boli práve vtáci, akoby ani netušili, čo sa tam stalo. Koľko mŕtvych je spojených s týmto miestom, strachu a bolestí - my ostatný sme len ticho stáli a prešlapovali z nohy na nohu a posúvali sa meter čo meter - k východu.

Toscana
14. 02. 2009
Dát tip
a ani ptáčci tam nezpívají, co? stejně jako v Osvětimi... :o(

Nie len trošku pokračujem to čo som zanedbával...

Marys
14. 02. 2009
Dát tip
coze mas take nalady druhej svetovej?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru