Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda věcí

Výběr: Dero, Zbora
20. 02. 2009
18
24
3089
Autor
pole
Večer
Za tenkou hranicí tmy

Stačí rozostřit
Poztrácet tvary slov

Rozhovor ve vedlejším pokoji
Zní jako nářek.

24 názorů

Falinor
07. 03. 2011
Dát tip
**

jH
14. 09. 2010
Dát tip
*

zní po hruškovi dobrá

Kuchot
11. 05. 2009
Dát tip
jednoduché trefné úderné začíná se mi to líbit

pole
27. 02. 2009
Dát tip
Zboro díky

jt
26. 02. 2009
Dát tip
tangens> láďu bych videl rad. skoda. taky tam byl ondra od nas z redakce, coz me mrzi asi nejvic. naposledy k derovi - nevim, co s nim mas Ty, co si o kom myslis a co se Ti nelibi. to podle me nepatri tady pod dilko. ja znam dera osobne uz peknou radku let a muzu rict na plnou pusu, ze je to ferovej, dobrej typek a jakykoliv takovyhle vypady proti nemu mi prijdou uplne lichy. konec. jestli neco k tomuhle, pak do zprav, prosim.

Zbora
25. 02. 2009
Dát tip
*

pole
25. 02. 2009
Dát tip
Tangensi, bež to prosimtě řešit někam jinam. Myslim, že tady uvádíš informace bez kontextu a z toho tvýho kritizování vůbec nechápu, kde jako Dero udělal chybu. Normálně bych se do toho nemontoval, ale vzhledem k tomu, že se to odehrává tady...

jt
24. 02. 2009
Dát tip
behem vcerejska jsem cteni urcite minul - neco bylo ? dera respektuju jako cloveka, i jako kritika, coz Ty napadas. precti si treba jeho povidani o jesterce_, o jejich versich - neni to zadnej hnup. a osobne se nijak nedivim, ze zadny vecka nemam a uprimne o nich vzhledem ke slozeni "redakce" ani nijak nestojim .. :-)

pole
22. 02. 2009
Dát tip
Derouši díky! jt taky díky! Tangensi taky díky. Hlavně za kritiku na studenou večeři, tam si pár věcí vystih, i když s tim nahrazováním slov naprosto nesouhlasim. A taky myslim, že je mimo myslet si, že větší počet veršů zajistí, že něco řekneš líp a procítěnějc :)

jt
22. 02. 2009
Dát tip
tangens> slow down. nevim, co mas proti derovi, ale - rozhodne tady nema vic funkci, nez kolik si zaslouzi. stejne jako Ty nebo ja. a co si myslis o dilku, kdyz uz tady takhle kecas ? ja myslim, ze je to dalsi vypecena pecka od jonase a jsem rad, ze pise a ze to v utery poradne rozbali .. ;-) velkej Tip

kapitan
21. 02. 2009
Dát tip
Takové texty mám rád..přímé a jasné..

Dero
21. 02. 2009
Dát tip
Ano, jsem prostý na duchu, Tangensi. Díky, žes sem přišel, jen abys to dal najevo.

Dero
20. 02. 2009
Dát tip
Mám rád všechno meta-. A líbí se mi, když se někdo snaží vystihnout vyšší pocit, trvalejší až archetypální. Peace out, Jonáši. ;o)

Santi€
20. 02. 2009
Dát tip
jednoduché, stručné, ale dotýkající se dřeně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru