Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denně jednu ftákovinu VII.

26. 08. 2001
0
0
4392
Autor
papouch

Je to zas

hloupý špás

kopercpásku

na ocásku

Je to zas

hloupý špás

kobercpásku

na ocas


ondrech
12. 10. 2004
Dát tip
one little two little... ne, tohle mi nepřijde moc zajímavý(o proti tvejm minulejm)...:)

Bacil
27. 08. 2001
Dát tip
Zolli, Wopi: :-)))))))))))))))))))))) ☼

Wopi
26. 08. 2001
Dát tip
ad zolli: srdce mi usedalo na lavičku však nevšimlo si ve svém zanícení že jest čerstvě natřená... rázem je z něj normální příčně pruhovaný sval :-))

zolli
26. 08. 2001
Dát tip
NO konečně!!! Wopičáku. Už vlastní srdce vovládám šlape mi jak hodinky. Když poručím, povolí do chvilky. A to všecko díky pruhům. Že jsem na to nepřišla dřív!

Bacil
23. 08. 2001
Dát tip
Kdo nám tu chce zas a zas lepit pásky na ocas? Zuří papoušek i prase když má cosi na ocase nemůže se zbaviti furt to lepí, potvora!

zolli
23. 08. 2001
Dát tip
No já viděla ta nebohá malá ptáčata, jak je v zoo nějaký rošťák olepuje tou páskou. Nevím co si pod tím představili jiní...ale mne srdce usedalo, nad tou hrůzou.

zolli
22. 08. 2001
Dát tip
Kobercpásku? Mám otázku: Kde se tam ta mrška vzala? Koho vlastně přepásala?

papouch
22. 08. 2001
Dát tip
.......ehm....... po několika reakcích se musím ohradit :-) Antologie této báfně je prostá. Lepil jsem v předsíni předložku a zaboha jsem to ne a nemohl slepit rovně, protože z toho furtumfurt lezly takový ty tlustý nitě - ocásky ... Jestli si pod touto ftákovinou (chtěl jsem napodobit rytmus a schéma dětských říkanek) představuje něco ..... no, ehm ..... něco jiného, je to jen a jen jeho probluéém.... :-)))))) Brácho..... co je to? Je to černý a uprostřed to má díru... Gramofonová deska, víš? :-))))))

Vio
21. 08. 2001
Dát tip
Nechtěl bych ji strhávat ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru