Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Autostrád

07. 03. 2009
2
11
2789
Krvi plná márnica a železných pozostatkov námestia šrotovísk len pre pár nežných spolujazdcom - do lona pohľadov. Pre mobil v kapsách nohavíc sťa novodobý vibrátor. Pre rýchlosť, čo v cieli nikdy nekončí. Výmole, sviečky a kríže z ľudskej blbostí bývajú z autostrád boľavou výzdobou. Z písmen a čísel mementom čo nezrátaš – na prstoch zbytočným !

11 názorů

Petrusha
09. 03. 2009
Dát tip
jo, ospravedlnenie patrí ostatným zúčastneným, tebe patrí tá časť s tou riťou

Petrusha
09. 03. 2009
Dát tip
jo a sorry, že som sa nechala uniesť nie sú ani výmoli, ani výmoly ale výmole keď už ...

Petrusha
09. 03. 2009
Dát tip
milý wolfgang!! to je nápad! riť by to čítanie možno prežila bez následkov oči z toho totiž bolia (len vraciam, ako si podal!!!))))) a keď neznesieš kritiku tak si o ňu pri takýchto hovadinách ani NEŽIADAJ!!!!!

No nedá mi sa neobrátiť ešte na chvíľku k tvojej kritike...NAUČ SA SLOVENČINU !!!!! Naozaj sú správne výmoli ani ako si do vetra hovorila že výmoly....to si kde pre boha videla...keď si si není istá tak si napíš slovo vo worde a potom niečo hovor.!

IMPRESSE - moc krát ďakujem si snáď prvá ktorá pochopila v mojom inak v sprehádzanom slovoslede, čo som chcel povedať. Ďakujem za Tvoj tip...Samozrejme máš pravdu, že je to smutné...keď umierajú ľudia a hlavne zbytočne pre nadmernú rýchlosť, alebo len preto že sa plne nevenujú dopravnej situácii. Starí ľudia hovorili a hovoria, že radšej o 5 minút neskôr ako nikdy..a v tom majú absolútnu pravdu, len žial niektorí vodiči to zistia, až keď je neskoro.

No to je predsa ľahké...je to od slova autostráda...čiže dialnica...a keby som hovoril Dialnic krvi plná márnica...tak to by si pochopil?

Impresse
07. 03. 2009
Dát tip
Smutná pravda*

Petrusha no na tvoju kritiku môžem povedať len jedno ...a teraz prepáč za vulgárnosť ktorú použijem, ale proste iné sa nedá... : " keď čítaš, tak čítaj očami a nie riťou" nie moja báseň je strašná, ale tvoja hlúpa kritika na moju stranu.

Petrusha
07. 03. 2009
Dát tip
uznávam, že pôvodná myšlienka bola možno výstražná a mala hlavu a pätu ale tento text to žiaľ postráda 1. čo to je autostrád? 2. šrot sa do márnice nevozí 3. pár nežných spolujazdcom - je gramatický nezmysel 4. prvá veta je vlastne ako celok gramatický i slovný nezmysel - cezpríliš dramatizujúci slovosled jej vlastne dal len komickú nálepku 5. používať mobil ako vibrátor je trochu nepraktické, nie? :) 6. keď už - tak výmoly a nie výmoli :) (asociuje to totiž skôr nejaký divný druh molí! 7. keď už - tak z ľudskej blbosti - nie z ľudskej blbostí (ak blbostí tak potom ľudských) 8. celkový dojem - je mi do plaču, ako sa tomu nevenuješ a plácaš to sem hlava nehlava STRAŠNEEEE

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru