Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když chybí láska

09. 03. 2009
10
16
2555
Autor
macecha

Má slova jsou syrová
tak i mé rýmy
snad proto
že něžnost chyběla
když nosila jsem džíny

láska chybí mi léta
tu svoji dát bych chtěla
nevím jak
nevěřím lidem
nikdo neučil mě lásku rozdávat
vnímám jen stíny
neumím se radovat

občas slyším slova
co jiným jako klišé připadají
já závidím jim
že umí je říkat
opakovat je stále znova
           
                 jako milovaná i milující
                 připadat si
                 to bych chtěla
                 mé rýmy by potom zněly
                 jako trylky ze slavičího  hrdla

to však neumím
a  tak
bohužel i jinak
dá se životem jít
nic necítit
nikoho nemít
jen říkat prázdná slova
nenapravit vůbec nic

16 názorů

macecha
12. 03. 2009
Dát tip
guy- jsem ráda, že se líbí. Díky

guy
12. 03. 2009
Dát tip
hezký *

macecha
11. 03. 2009
Dát tip
avox - máš, jako obvykle, pravdu. Díky.

avox
11. 03. 2009
Dát tip
je to otázka volby... z vánočky nelze vydloubávat jenom rozinky :-)) */

macecha
10. 03. 2009
Dát tip
Jiří- děkuji a už se na veršíky těším. Oldjerry- já to také moc neumím. Sama žít.A pít se bojím. Mění to totálně moji osobnost a to já nechci. Není mi jedno, jak mě lidi přijímají. Dalo mi dost práce získat si pozici, kterou mám. Navíc, alkohol se tak trochu podepsal na smrti všech mých tří bratrů a tak se ze mne stal, dalo by se říci, zapřisáhlý abstinent. Touha, jako taková, ta mě opustila, ale mám potřebu se o někoho starat, na to jsem byla zvyklá a to mi moc chybí. Že mě vlastně nikdo nepostrádá. Všechny jsem vypravila do života a jaksi na mne zapoměli. Nemám jim to za zlé, jen mě to někdy zamrzí a to si pak tady pláču. Jsem ráda, že mám aspoň tady pár přátel. Díky za návštěvu.

Oldjerry
10. 03. 2009
Dát tip
Neuměl bych sám žít... asi bych se brzy touhou uchlastal.

nostalgik
10. 03. 2009
Dát tip
Jak tě má veršovník povzbudit? Nějakým veršíkem? Tak jo... :o)

macecha
10. 03. 2009
Dát tip
jejdavildo- to není sebelítost, ale realita, se kterou jsem se smířila, protože to jinak neumím. Každý chlap by mi asi utekl, jsem dost panovačná a na stará kolena to už asi nezměním :-)- díky za komentář Rampoušku-právě. Já dávám moc a ten druhý nic. A on si možná myslí to samé. Z toho není východisko. To je lépe být sám. A prodávat lásku- to fakt neumím, ale jestli máš nějakou radu, která nezavání prostitucí, tak jsem jedno ucho! Díky i Tobě. Dianko, holka zlatá. Ty máš ráda všechny lidi a jsi prostě člověk pozitivní. Já závidím a nestydím se to přiznat. Neumím to. Když mě něco štve, tak to dám najevo a to je pak oheň na střeše. Nedokážu se přes některé věci přenést a tak nesu břímě sama a občas své pocity tady dávám v plen a trochu se mi uleví. Děkuji za útěchu.

Diana
10. 03. 2009
Dát tip
Ale jdi ty! My tě tady máme všichni rádi :-)))***

Rampoušek
10. 03. 2009
Dát tip
To je to pravé umění milovat. Nejen lásku brát ale vyváženě dávat a občas i prodávat /zní to trochu nadneseně ale je to tak/ *

jejdavilda
09. 03. 2009
Dát tip
tady milý johanne vidíš, někteří to vzdávají ( nebo některé) zbytečně brzy a skoro si libují v sebelítosti

No asi to bude tým, že som "strelený od narodenia", alebo "romantik, čo verí na rozprávky", ale verím, že pokiaľ človek neleží v drevennej posteli a nevonia, ako sa u nás hovorí: " fialky od spodu" tak vždy môže prísť na lásku čas...a niekto kto bude za to stáť, aby človek sa zamiloval...nádej umiera posledná...inak nemáš za čo!

macecha
09. 03. 2009
Dát tip
Johann, na isté veci už je pozde, aj keď mnohí hovoria, že láska existuje v každom veku, neverím tomu. Som toho príkladom. Vďaka za tip a pekný komentár.

Na lásku nikdy nie je neskoro...a ako som raz dávno povedal vo svojej básni: Nehaňte nás ! " Veď časom i na lásku čas si nájdeme, tak nehaňte nás veď časom my isto zmúdrieme...tak nehaňte nás Vašu mlaď !"

macecha
09. 03. 2009
Dát tip
Robinie - díky

Robinia
09. 03. 2009
Dát tip
moc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru