Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Africký nedouk

10. 03. 2009
12
51
3542
Autor
jejdavilda

Inspirováno Alešem. Upozornění pro hanaot-já proti slušným indiánům, černochům, romům ani bílým nic nemám

 

Kdybych uměl psát

vydal bych knihu

NEGR A MOTTA


51 názorů

jejdavilda
22. 03. 2009
Dát tip
Děkuji, taky si už myslím, že nejsem normální :-)

silesia
22. 03. 2009
Dát tip
ja z tebe padnu :))) skoro denne neco,v hlave ti frci ta slova jako po D1(no to jsem prehnala D1 je pomalejsi).Tak jako fotograf vidi vsude fotku,tak ty rym. Smekam...

Zbora
12. 03. 2009
Dát tip
No, když jich vypiješ 40, je to jakobys vypil jedno alko :o). Jinak děkuju za přání, potřeboval bych spíš, aby mi nechutnalo...

jejdavilda
12. 03. 2009
Dát tip
zbora, bys nevěřil, ale ono se dá i vsugerovat, žes po tom nealku lehce přiopilý. No jo, tož ať ti chutná, když já už s tou konzumací nevytrhnu

Toscana
12. 03. 2009
Dát tip
Zbora - vláček jim v těch tunelech sice jezdí jen takový svérázný, co místo lidí vozí uhlí, ale myslím, že na doly na Ostravsku Praha se svým metrem co se týče tunelů fakt nemá...

čučenka
11. 03. 2009
Dát tip
jsme pilní jak včelky -:)

Zbora
11. 03. 2009
Dát tip
č: co máte pořád s těma úlama? Ne, rituálně jsem mu obětoval jednu rybičku z akvária. J: ...taky jsem měl včera podobný pocit, ale je to fakt asi o zvyku. No, mám kamaráda, který taky po hospodách pije nealkopivo a jednou mu místo nealka nosili omylem diapivo a on celý večer chrochtal, jak je ten nealko staropramen dobrej. Až když se začal motat, zjistil, že něco neni v pořádku.

jejdavilda
11. 03. 2009
Dát tip
na Birell už jedu z donucení 6 let a tak jsem si na něj zvykl, že když jsem si omylem lokl normálního piva, myslel jsem, že piju pomeje

čučenka
11. 03. 2009
Dát tip
a věnoval jsi úlitbu bohu Radegastovi? Inač se ti břuch v škopek obrátí.. :-)

Zbora
11. 03. 2009
Dát tip
Ja, naturlich!

čučenka
11. 03. 2009
Dát tip
Birell? :-))

Zbora
11. 03. 2009
Dát tip
Čučenka: nevyzpytatelné jsou cesty osudu. Jediné nealkopivo, které včera v krámu měli byl...a modří už vědí! :o) Toscana: dřív a víc? No, tak to už mlčim... ;o)

nejslavnější běloch, co se vydává za černocha? Dokonce tuplovaného? Schwarzenegger...

Náš lékárník napsal velmi čtivou knihu, třeba by se ti líbila. Jmenuje se to OPI A TY...

BigBivoj
10. 03. 2009
Dát tip
nauč se psát a vydej to u mě, řediteli ! ****

Toscana
10. 03. 2009
Dát tip
Od Křídla jsem si přečetla tu poslední a fakt netuším, o čem to je - asi jsem na to málo zhulená, čéče... :o))))) Zbora: a kdo je v tomhle případě ten slabší teda??? Mimo to - nekasej se na Ostraváky metrem, oni měli podryté město mnohem dřív a mnohem víc... :o))))

avox
10. 03. 2009
Dát tip
:-) až se naučí psát, přijede, vystuduje UK a doma z něj pak udělají ministra...

mno, čekal jsem něco ostřejšího, kdyš jsi tak váhal...ale jde to, jde to.

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
aj radegasta? :-)

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
koleje, koleje, bába tě poleje...ježiš já bych si dal pivo...

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
A já mám Trabanta, obejdu se bez metra, jezdím si kam chci a ne kam vedou koleje, víš? :-)

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
A já du domu, nemáte mě rádi!

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
Včelín, jasně - takový ten barevný domeček na louce, jak do něj létají vosy pomocí křídel.

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
Tak jo, je hezkej a má velká prsa. Ale my máme metro! No, teď mluv! ;)

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
Tož šťasné procházení, mimochodem, jak jsi přišel na to, že včelín má dno? Ty máš třeba v autě dno? To jsem nevěděl. Otázkou je, jestli vůbec víš co je včelín

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
Tenhle je z betonu, nepění vůbec, je veliký a je to náš pohanský bůh, ano ano.

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
A navíc je kyselej a málo pění.

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
Jakýho vašeho? Radegast je pohanů!!!

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
Jak velkou? Už jsi viděl našeho Radegasta na Pustevnách?

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
A my máme zase sochu Žižky! A velkou! Heč! A Derovi ještě dvacet nebylo, když jsem přišel na Písmáka tak měl 11, takže to nesedí. A já tím procházím už dlouho a ještě dlouho procházet budu! A kdo se směje naposled, ten se směje poslední! A vůbec.

Diana
10. 03. 2009
Dát tip
Prímový, Vilíku :-)***

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
zboro, já s tebou začínám soucítit, zvlášť , když jak píšeš, ti vyčítají plástvě na dně včelína, to musí být frustrující :-))))

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
Jednak my, Moraváci, máme dobré srdce a nepereme se. A druhak - šedesátiprocentní kalvados je určitě od nás, bo kde bys k tomu přišel v Práglu, takže my čucháme domovinu a ne lihovinu. A potom se nám nasteskne po našich čistých zelených Beskydech a pelášíme ze špinavé mourovaté matky měst zase tam, kde se dá dýchat a oko unavené pohledem na ošklivé šedé žižkovské činžáky se potěší západem slunce za KOPEC!

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
zboro, zboro se tu směji, jak se dozvídám , tak to čím ty procházíš v 29 letech, prošel DERO ve 20. to je bomba

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
Tady v Praze nikdo nechlasče, tady se pije jenom pivo a rum (obojí hluboce pod 50 procent).

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
navíc strašně chlaščou, pak se div degeneraci

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
Já se nebojím, stále s sebou nosím jako zbraň litrovku šedesátiprocentního kalvádosu. Když se cítím ohrožen, otevřu ji a i Ti nejagresivnější útočníci ze severní Moravy jihnou.

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
čučenko to máš tak, nás je 9 milionů a pražských trubek jen milión, jak to může asi dopadnout?

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
a včil se naskýtá otázka, jestli Zbora sežere nás, nebo my jeho :-)

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
Zase pražák, že jo, jasné, Ostrava je Polsko, zhruba tak jako Praha hlavní město raichu

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
T: měla, ale nikdy neplatila a nikdy platit nebude, aspoň na Zemi ne, tady platí silný žere slabšího, ať se to z mysli snažíme vytěsňovat sebevíc :o) Al Bin - arab cikánského původu střízlivě fandící polskému klubu? Zvláštní kombinace ;)

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
to nevím toscano, zrovna uvažuji, že bych jedno své dílko věnoval Pištovi Hufňáglovi, takže krom toho a podnětné práce pro FÚ mi na nic jiného čas nezbývá. Jo a taky se již druhý den marně trápím s dílky nicka Křídlo, ale pořád jsem nepochopil o čem vlastně píše. On mi to prozradit nechce, ty náhodou nevíš?

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
Já jsem střízlivý fanda Baníku a k tomu ještě cikánský albín :-)

Toscana
10. 03. 2009
Dát tip
Vildo - a která motta bys tomu vetkl do záhlaví??? *t

Toscana
10. 03. 2009
Dát tip
Zboro, doplnila bych to o jednu jemnou drobnůstku, která by měla platit o všech příslušnících jednoho společenstva, ať už to je kdo chce: svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Jinak nic proti... ;-) čučenka - jsem taky příšlušnicí tohoto svérázného indiánského kmene :o)))

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
Cikáni mají ovšem ječení v krvi, ječeli vždycky, s tím neuděláš nic, kdežto ožralý fanda Baníku ječí bo je opilý a je fanda Baníku, ináč by třeba neječel :o)) ...teda ne že bych se tady chtěl někoho zastávat, to jako zase že ne, ale tenhle přístup je charakteristický: "ať se chovaj jak jim to nastavíme my a bude všechno oukej" jenže ono to taknějak ouplně nejde.

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
A to jsem nevzpoměl úplně vypatlanou Dělnickou stranu

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
jak znám vildu, tak má své vlastní kritérium slušnosti - každý ho musí hlavně pěkně pozdravit, jinak je zle :-))

jejdavilda
10. 03. 2009
Dát tip
zcela v rovinně, ožralý fanda Baníku ( jsem z Ostravy) mi pije úplně stejně krev jak ječící cikán v tramvaji

čučenka
10. 03. 2009
Dát tip
k prologu: to bych ti doporučovala, vildíku, jinak bychom ti my, bílí indiáni černé pleti a romské národnosti mohli trošku znepříjemnit život.. :-))

Zbora
10. 03. 2009
Dát tip
Tady by mě obzvlášť zajímalo, jestli ony požadavky slušnosti jsou u každého etnika jiné, nebo stojí v rovině :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru