Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kinematograf

11. 03. 2009
17
22
3481
Autor
avox

Kinematograf? Česky promítačka - každý to ví, co je zač a že k promítačce patří promítač...

Onehdy byla v kině, najednou jenom kyne, na divnou kartičku kreslí divný graf všechny trochu mate nic jí není svaté asi za to může kinematograf?

22 názorů

Kočkodan
10. 03. 2012
Dát tip
Lásku si dali chráneni kabinkou, jiná vsak chybela – bude ted maminkou. :-M nebo :-)?

avox
26. 03. 2009
Dát tip
Bíša: moc jsi toho nenapovídal, ale jsem ráda, že jsi zase tady :-)

Bíša
25. 03. 2009
Dát tip
:o)

guy
12. 03. 2009
Dát tip
:-)

synáček
12. 03. 2009
Dát tip
*

macecha
11. 03. 2009
Dát tip
že by až tak? Každopádně úsměvné...***

Vtipné,tip

avox
11. 03. 2009
Dát tip
díky všem za návštěvu tady, lístky vždy do poslední řady - tam se nejlíp užije kinematografie :-))

To ale musel být film!

IVO
11. 03. 2009
Dát tip
Ke shlédnutí filmu zveme paní Vilmu. Diáky zvou na box a promítá avox!

Edvin1
11. 03. 2009
Dát tip
Náš Graf má nohy jak paragraf :-) (Graf - německy "hrabě", ne hrábě!)

Rampoušek
11. 03. 2009
Dát tip
a divný graf to paragraf

jejdavilda
11. 03. 2009
Dát tip
Za všechno můžou mimozemšťani*

nostalgik: tip!!!

nostalgik
11. 03. 2009
Dát tip
Pozorník Kdybych byl tím promítačem co tam u vás vláne v kině neodchálela by s pláčem odtud žádná sportovkyně ***

Edvin1
11. 03. 2009
Dát tip
Shit! Dobrý postřeh! Tedy kopíroval sám sebe, co kopíroval sám sebe, co kopíroval sám sebe... To mi připomíná samozřejmě MOU povídku IQ. Musím ji sem frknout, abych si přihřál svou polívčičku. :-)

Edvine, promítač si jen nevšiml, že to co vidí dav, je jeho stín a stín jeho přítelkyně...:o)

Edvin1
11. 03. 2009
Dát tip
S tím kinematografem to prý bylo jinak - prý KAMERA, promítačka a kopírovací přístroj v jednom. (A vynalezli ji bratři Lumiérové v 19. století.) Tedy něco jako ty dnešní digikamery. Kinamatograf na plátno vrhá stíny milenců. Zatímco dav sleduje každý z jejich pohybů, muž za promítačkou, chráněn promítací kabinkou, co vidí, kopíruje do všech detailů se svou dívenkou.

avox
11. 03. 2009
Dát tip
no jo... možná jsem mohla být stručnější :-)

byla v kině a teď kyne...

jo, když se setmí...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru