Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pieseň pre dospelých

12. 03. 2009
8
9
1987
Z úvodných stránok tabuizovaných časopisov v polnočnom rytme nočných spojov krvavých vrážd a podnapitých chodcov uprostred betónových stromov z piateho poschodia. Nesmelým rytmom pokazeného gramofónu čo hrá dokola ošúchanú pieseň z dávno poničenej platne dvoch pohárov poznačených brúskou a priesvitného krištálu. V momente odbíjajúcom polnočnú atmosféru mestských príkopov so slzami na viečkach pod rukami plných mozoľov prichádzaš o to najvzácnejšie z posledného kúska nevinnosti Tvojho tela. Plačeš alebo aspoň tak to vyzerá v krvi tvojich zvratkov pomočená uprostred hnusu Tvojich výkalov. Hlavne že biely prášok chlieb tvojich žíl a života ešte s recyklovanou bankovkou na jeden krát – posledný uprostred dvojnohého stola pavučín a rozbitých tanierov. Potom len kŕč zúfale vidiny prelamujúce sa s istotou reálneho večera a záchrana v podobe nič neznamenajúceho zoskoku s piateho s dávno rozpredáneho bytu a poschodia. Čierna prikrývka a modré svetlá krv prenesená z poslednej adresy na chodník. A sloboda !

9 názorů

Moc krát ďakujem...tak sa ti páčila básnička o drogách...a o následkoch...

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
tak za toto tip!


moorgaan
15. 03. 2009
Dát tip
promyslene../*

Marys
13. 03. 2009
Dát tip
to vies len ty, ja som len nadobudol taky dojem


Marys
13. 03. 2009
Dát tip
hm, tematicky si sa trosku zvrtol na inu stranu, hmm

Sú to spomienky...na prácu s týmito ľuďmi...mnohokrát to končilo takto...!!! Dúfam, že si niekto snáď naozaj zoberie ponaučenie...Ďakujem všetkým ktorý ocenili túto báseň....svojim tipom

macecha
13. 03. 2009
Dát tip
hrozná predstava, bohužiaľ často reálna. Napísal si to tak živo, že to zaslúži veľký TIP.. Snád v tom najde niekto aj ponaučenie.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru