Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O doskách

22. 03. 2009
7
7
2155
Na drevených doskách čo neznamenajú svet na doskách kam odložia ťa keď nebude – nikam návratu, keď proste schladneš celkom do biela. Na doskách o prázdnej komore uprostred kvetinového záhonu o ktorých zvyčajne na stránkach novín nepíšu Píšem Ti, aby si strachom z oných dosiek – nežila. Pýtaš sa: „ Odkiaľ – poznáš ich“ ? A ja....... tíško.......vravím Ti ! Zo svojho – života. Na drevených doskách čo neznamenajú svet na doskách kam odložia ťa keď nebude – nikam návratu keď proste schladneš celkom do biela.....tam krásne sa spí. Tak neboj sa !

7 názorů

neroušek
22. 03. 2009
Dát tip
*

moorgaan
22. 03. 2009
Dát tip
velmi potřebné desky!.../**

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
nie nie nie.... v Indii je zvykom položit mŕtveho na kamennú lavicu a obložiť drevom.... inak, ešte mi nikto nikdy žiadnu báseň nenapísal... ďakujem :D

Ale na doskách budeme ležať obaja...tými doskami som myslel " mára" ...je to podstavec kam sa ukladá v dome smútku resp. pred ním truhla... v ktorej ležia pozostatky...ktoré sa nasledne po obradoch dávajú buď spopolniť, alebo sa ukladajú do zeme. Inak dik za tip.

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
jeeej... ďakujem... krásne.... ale ja sa sám spopolniť podľa tradícií môjho indického manžela... :D ešte raz zažiariť... nechcem byť potravou pre červíky... .9

ďakujem čítal som básničky Rani...a v jednej odpovedi mi napísala, že sa bojí smrti...tak ma napadla ako odpoveď táto básnička.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru