Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mŕtva labuť

23. 03. 2009
3
4
2212

zb. Ohnivá tvár ------------------------------------------ Autor: Raymond RADIGUET (1903 - 1923) Názov: Les joues en feu

Jedna mŕtva labuť mlčí na vlnách jazera. Pomstia sa Vám Verte!..... že také sú labute na nežnom uchu starej materi na pieseň prvú privyknuté Vypĺňa ich hrubý kabát čo podľa niektorých je dávno zanedbaný. Nezabudnite na svoj odkaz pútnik, ktorého už poznáš Choďte moje labute, moje a nakoniec zostane bielym Anjeli v plátnach na piesku zanechali svoje stopy Ich chôdzu ruší len psí v noci štekot – tam v diaľke kdesi samotný anjela krok naučte psa – nech nešteká. A ty, moja labuť, môj žiaľ nasýtená do Vianoc slzy, ktoré srdce Tvoje naplnili bránia škvrnám od krvi Piesok na ktorom Pre labute zabil iba sám seba. Jej šaty slzami – usušené a anjel - do nebies vstúpa!

4 názory

Budem sa snažiť....!!!!!

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
To nevadí,nemusím mať patent na všetko. Však Ty napíšeš zasa niečo, čomu rozumieť budem veľmi dobre .

Je to preklad básne... francúzského básnika...takže ťažko Ti ju vysvetlím...lebo to by Ti skôr musel vysvetliť autor, ale to si myslím,že bude ťažšké keďže je už dobrých pár rokov mŕtvy.

macecha
24. 03. 2009
Dát tip
Johann, priznám sa, že tejto básni nerozumím ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru