Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Som vŕba

25. 03. 2009
7
14
2525
Som vŕba s bútľavou dierou pre milencov i pre tých opustených. Na skalách rady dávam možno – naposledy ba i tým druhým. Som čas čo slnkom na stenách je poháňaný. Som pútnik. Tak nechajte ! Nájdite inú vŕbu si už plné sú bútľavé otvory moje Vašich stonov a ponosy. Nájdite čas čo slnkom hnaný nebude. Tak nechajte – pútnika cestou svojou ísť.

14 názorů

a prečo nie? a pretože fkat neviem, čo robia, pýtam sa, ale eslivá sú zdraví a autor navyše mlčí ... asi neví kudy kam ... :)))

Som vŕba s bútľavou dierou pre milencov to je torchu porno, ne? Na skalách rady dávam možno – naposledy ba i tým druhým. to je hodne nezmysel, že? (alebo že by horolezec?) suma sumárum - strašný fňák ...

Jsem vrba a hrozně ráda drbám to poznal Kukulín i Lávra král.. jsem vrba jasan buk akát ... a co dál? A jinak - přijde mi to umělé, že to klouže po povrchu, psané na efekt - nebo mě to míjí, vyber si které vyjídření je ti milejší. Prostě nevím, co jsi tim chtěl říct. Vrba, sluneční světlo ns stěně, skála jako symbol beznadějě - klišé! A technícká nakonec - vykotlaná vrba na skále?Ukaž fotku! :-)

Aj napriek ostrej kritike z Tvojej strany...aj napriek tomu všetkému Ti úprimne ďakujem za tvoje slová, za čas ktorý si venovala môjmu dielu, ktoré je síce podľa Teba kliše a gýč. Budem sa nabudúce snažiť, aby sa ti moja básnička páčila viac.. ono nejde vyhovieť každému...niekomu sa páči neha a niekomu drasťáky..., ale aj tak som rád za každý názor - za každé zastavenie.

ĎAKUJEM - JANKA SOM RáD žE SA TI PáčILA

vesuvanka
25. 03. 2009
Dát tip
Som čas čo slnkom na stenách je poháňaný. Nájdite inú vŕbu si už plné sú bútľavé otvory moje Vašich stonov a ponosy. Nájdite čas čo slnkom hnaný nebude. Moc hezká báseň :-))) TIP

Nazdar...dik za návštevu, a ty ako?

moorgaan
25. 03. 2009
Dát tip
ahoj poutníku:-)) /**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru