Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozťaté

02. 04. 2009
7
12
2608
Na dva pásy po karamele voňajúce jemné - úst Tvojich riasy z polnočného prítmia poľných lesov a zo sedačky z posledných radov zo zvratkov nočných autobusov. Črta sa do svetla jemná odtieň - Tvojej krvi ružová. A nádych des v očiach z lona – útrob Tvojich zranených. A za chvíľu – opäť je nedeľa !

12 názorů

Print
14. 04. 2009
Dát tip
*

joesatriani
03. 04. 2009
Dát tip
Prepáč...aj tak mi tvoje básne pripadajú málo poetické ( aj obsahom aj formou ). (hoci máš aj pár svetlých... )

Počkaj ale nie všetký moje básne sú len krváky, vraždy, znásilnenia...tak ako hovoríš..., len sa proste nevyhýbam aj tejto tématike, lebo patrí (bohužial)k životu...a preto keďže zastávam teóriu že poézia by mala byť o živote...takže nemožno tieto skutočnosti ignorovať

joesatriani
03. 04. 2009
Dát tip
najprv si opravím chybu : zbité Keď budem chcieť vedieť o dobe, v ktorej žijeme, kúpim si ranné noviny...tam sa píše PRAVDA ( aspoň by sa mala )...kedy už pochopíš, že poézia má byť o inom...v dnešnej dobe.

Nie o mne ale o dobe v ktorej žijeme

moorgaan
03. 04. 2009
Dát tip
letí to letí.-)) za chvili bude leto../*

joesatriani
03. 04. 2009
Dát tip
fakt si nenapraviteľný vrah...buď mŕtvoly, znásilnené, zbyté... nemyslíš si, že to trochu vypovedá aj o tebe ?! "polnočné prítmie poľných lesov" je akože kde(prípadne kto, čo...) ? ...a ja naivný som si myslel, že si bol na nejakom pútnickom mieste a cestou domov premýšľaš o osude panenky Márie...a tešíš sa na nedeľnú omšu...

Petrusha
03. 04. 2009
Dát tip
jemná odtieň??? Tvojej krvi ružová? ty si fakt STRATENÝ PRÍPAD

Norsko 1
03. 04. 2009
Dát tip
dneska jsem potkal kolegyni a měla rozbitou hubu. Znamení ?


V podstate ide o jednú spomienku na neskorú sobotu...na cestu MHD...v Bratislave, kedy sa vracá jedna dievčina inák zmlátená a zneužitá...domov s nočnej prechádzky v autobuse ktorý bol "okrášlený" - celý vracajúcej sa mládeže s diskotéky.

Norsko 1
02. 04. 2009
Dát tip
a po nej pondelok

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru