Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koupel

07. 04. 2009
13
21
2947
Autor
ruprecht

   Koupel


   "Chci ti jen ukázat,
   jak umím být skladná",
   lákáš mě k sobě do vany.
   Potom se v ní bez obtíží
   opravdu směstnáme oba.
   A navíc ještě hravě...

   Zato mým srdcem
   kolem tebe nepropadne
   ani špendlík.

21 názorů

avox
30. 07. 2009
Dát tip
pěkná... v úsměvné slupce vážné jadýrko... kritika hluboká jako ta vana... přijdu si ji přečíst ještě jednou a nebudu číst komentáře :-) */

Lakrov
08. 04. 2009
Dát tip
Hravá zdá se, jarní, neposedná, prostořeká :-)) Druhou slokou pak trochu zvážní; ta nebezpečná upřímnost (a nebezpečí hrozící srdci, obklopenému špendlíky)

Mám Ti vyřídit, že opět lžeš, ale že jí to je jedno. Nic jiného prý od Tebe nečeká :o) A s komenty u Tebe skončila...a mě už sem taky avízama netahej. Pá :o)

ruprecht
08. 04. 2009
Dát tip
jejdavilda, Viki, moorgaan - díkec za navštívení :-) "skleněné oko" - vyřiď mylence, že zablokovaná není, tada aspoň ne u mě... ale asi je bloklá jinde... :-)

moorgaan
07. 04. 2009
Dát tip
zdar Ruprechte.. kde jsi byl celou dobu?.. neříkej, že jsi celou tu dobu vyvadel ve vane s nejakou holkou z Kladna? :-))/*

skleněnko, vyřiď mylence, že je mi to celkem jedno :o)

Alešku, prý mám vyřídit, že mylenka ví odkud židlička je, ale už ti nemůže odpovědět, protože autor ji zablokoval :o) Tak se tu mějte rádi, pá :o)

jejdavilda
07. 04. 2009
Dát tip
*, náhodou diskuze a dílko jsou velmi dobré :-)

ruprecht
07. 04. 2009
Dát tip
mylenka - nestojím o tvoji lítost a ty mi nestojíš za moji... :-( aleš, vindal, impresse - děkuji za návštěvu... :-)

taková pěkná báseň a tak blbá diskuse... to u mých děl je to naopak :o)

nepochopila jsi jinotaj...židlička je z Kladna :o)

Marcela.K.
07. 04. 2009
Dát tip
No vidíš a už tu jsou dvě...ty židličky :-))

Marcela.K.
07. 04. 2009
Dát tip
skladná, Alešku, skladná...to je jako když máš tu skládací židličku...složíš ji a zašoupneš třeba za skříň :-)) ale cítíš-li potřebu, jde na ni chvíli i sedět :-))

Marcela.K.
07. 04. 2009
Dát tip
skladná, Alešku, skladná...to je jako když máš tu skládací židličku...složíš ji a zašoupneš třeba za skříň :-)) ale cítíš-li potřebu, jde na ni chvíli i sedět :-))

Impresse
07. 04. 2009
Dát tip
*

skvělá věc, tý holce bych to ale nečet..

však je vnadná...:o)

Marcela.K.
07. 04. 2009
Dát tip
...z Kladna? To by byla vadná...nebo ne? :-))

jestli je z Kladna, není čeho litovat :o)

Marcela.K.
07. 04. 2009
Dát tip
Záleží na velikosti vany...a srdce. Docela tě lituju :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru