Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

radikální řez aneb o jednom neobvyklém setkání s dřevorubcem

07. 04. 2009
22
68
6061
Autor
aleš-novák

sedává u našeho stolu

dřevorubec

prsteníku má jen půlku

a malíček

vůbec

  

jeho sláva včera

utrpěla ránu

přisedl si nový

lesák  k nám třem pánům

  

mohl sice pěti

prsty o stůl ťukat

jenže chyběla mu

celá

levá

ruka...


68 názorů

Diana
24. 09. 2010
Dát tip
:-)))*** Přesné!

Toscana
24. 09. 2010
Dát tip
Diana avi

Toscana
24. 09. 2010
Dát tip
připomnělo mi to tuhle písničku:

baaba
14. 01. 2010
Dát tip
rubal jsem dřevo 5 let. Pár týpků bez něčeho jsem taky zahlídl. Ale říkadlo bych nedokázal stvořit T p.s. pila neřeže, ale trhá taky mne drobně potrhala

*

avox
29. 07. 2009
Dát tip
hmmm... asi byl původně na obě ruce levý? :-) */

paráda!)))

neberu to jako umění, ale jako zábavu. Proto asi ta lehkovážnost...

no, u povídek je to jasné, že jsi trpělivější. Dvouřádkový kousek sepíšu za chvilku, tak ho případně i smáznu s lehkou hlavou...přijde další, třeba :o)

jejdavilda
15. 04. 2009
Dát tip
Přesně tak aleši, tip je obrazem toho jestli je dílko chápáno či nikoli. A když není, tak nic nenaděláš

já to dělám tak, že když nepřijde první tip do hodiny po zveřejnění, nemilosrdně mažu :o)

jejdavilda
14. 04. 2009
Dát tip
no nevím marvine, jestli si myslíš, že jsem klidný, když tu cokoli dám, tak to zas ne-a myslím si, že většina

Marvine, to já malou dušičku nemám...spíš vždycky přemýšlím, co ještě čtenáři snesou, kde je hranice srozumitelnosti...zatím jsem ji nenašel, hledám dál :o)

Toscana
10. 04. 2009
Dát tip
No to by mi teda za nějaké běsnění fakt nestálo, Aleši, ani nevím, co na hlavní stránce je - koukám jen na aviza a zprávy :o))))

Edvin1
10. 04. 2009
Dát tip
Jelikož tipů dostávám málo, prohlašuji, že bez nich mohu žít a že se mně o ně nějedná. :-) dědEd :-)

už jsem byl jednou v kouli diskvalifikován (a nebylo to na olympiádě...), tak vymýšlím další záškodnické kousky . Včera jsem tohle dílko na chvíli zavěsil na hlavní stránku do kategorie "Srazy" , čekal jsem povyk adminů, kupodivu se ozvali jen členové klubu :o)

Toscana
10. 04. 2009
Dát tip
A to se dá, Aleši? Být vyloučen? A za co, soudruzi, za co???

jo, hacknout se do "slovo má..." to by byla frajeřina :o) Něco jako Rumburak, ne? ... Ale napřed si někam zálohuju ty svoje říkanky, kdybych byl vyloučen z písmáka...

já jsem tedy pro tip schopen udělat skoro cokoli :o) ale víc mě baví číst si vaše poznámky,většinou daleko vtipnější, než má vlastní dílka...

Toscana
10. 04. 2009
Dát tip
A které budeš pěstit, Vildíku? Senga sengana??

jejdavilda
10. 04. 2009
Dát tip
ano Toscano, taky si to myslím, já chtěl jen vědět co to je za větu-na tipy nehrajem. Při představě, že by si mé dílko přečetlo třeba 200 lidí, nenapsali mi žáden koment a nedostal bych jediný tip-asi bych přestal psát, nebavilo by mě to. Myslím , že ani herci si doma sami pro sebe nehrají divadlo. To raděj sázet jahody :-)

Toscana
09. 04. 2009
Dát tip
A mi je jedno, jestli nějaké tipy mám nebo ne, víc mě potěší, když mi někdo napíše něco milého do komentářů - nesoutěžím "kdo víc", nemám ambice na velkou poezii, věcí tu mám málo a poslední dobou se mi ani nic nového psát nechtělo, čili tyhlety cukatúry kolem tipů mi jsou vcelku šumák. K Alešovi a jejdovi chodím ráda na kuk, protože se tu skvěle pobavím a zasměju a úsměv je pro mě víc, než sto tipů, je tak málo věcí v životě, kterým se dá upřímně zasmát přece. No a pokud se někomu nelíbí, že pod blbůstkami se schází tlupa lidí a fajn se baví, inu ať zkusí cosi podobného, třeba se to potom bude houfovat i u něj a tipama se to bude jen tak hemžit, ne??? ;-)

jejdavilda
09. 04. 2009
Dát tip
to máš tak, voni o tipy a výběry nestojí, ale sami si je navzájem dávají a pak nařknou někoho kdo jich má třeba víc, že si je dává sám. Je s nima legrace

jejdavilda
09. 04. 2009
Dát tip
ano, souhlasím

jejdavilda
09. 04. 2009
Dát tip
mě by zajímala jedna věc, furt čtu v komentech od adminů či kritiků, že na tipy nehrajem. o co tedy v písmákovi jde? O komenty, o čtenost nebo o co? Mě přijde logické, že když se mi něco líbí tak to otipuji. Mohli by jste mi říct svůj názor?

jejdavilda
09. 04. 2009
Dát tip
kašli na kecy, tam už vážně visí všechno, narvi to všude i do slovo má...

však je keců :o)

BigBivoj
09. 04. 2009
Dát tip
kdybych to udělal já, nebo rampouch to by bylo keců

BigBivoj
09. 04. 2009
Dát tip
proč ve srazech a akcích ?

O.K. TAK TA POESIE JEŠTĚ NENÍ ÚPLNĚ UMRTVENÁ! TOHLE JE SKVĚLÉ!

Edvin měl na mysli hradního, já piráta :o)

Toscana
09. 04. 2009
Dát tip
Měla jsem chvíli zmatek v tom VK - jsem nejdřív myslela Viktora Koženého, až pak mi došlo, že jde o hradního pána... :o)))))

hihi, čekal jsem, kdo se první ozve :o) když tam můžou viset upoutávky na minulost, tak už se může všechno, ne? Navíc tenhle kousek je taky popis jednoho srazu :o) a že to byla událost...

jako že "už to má spočítané" ? řekl bych, že je to spíš pěkné číslo :o)

Edvin1
09. 04. 2009
Dát tip
No, tenhle Viktor z "Harvardu" počítat neumí, jinak by se tak hanebně nepřepočítal a nemusel by pobíhat po světě jako pes. A psát taky neumí - pokud vím, má ghostwritera.

Viktor Kožený z Harvardu :o)

Edvin1
09. 04. 2009
Dát tip
VK je zkratka pro VšeználeK. Ten umí vše, asi tak jako Jára Zimmermann. Kdo je ViKtor?

Viktor umí i psát? já myslel, že jen počítat...:o)

Edvin1
09. 04. 2009
Dát tip
Napiš něco o VK - pošle Ti svou knihu. :-)

děkuji, přátelé. Když jsem včera říkal jednorukému Edvardovi , že jsem ho proslavil v básni, celý večer mi posílal panáky :o)

t*

Edvin1
08. 04. 2009
Dát tip
Počítám, že příští klání vyhraje kdo si k Vašemu stolu bez hlavy přisedne. :-)

Štírka
08. 04. 2009
Dát tip
trošku drsná... t*

Diana
08. 04. 2009
Dát tip
Zažívám typické smíšené pocity. Mám ráda černý humor, ale jen pokud je vymyšlený, jinak mi to k smíchu není. Podle diskuze je to pravda ?!? Napsáno je to ale FAKT dobře! *****

BigBivoj
08. 04. 2009
Dát tip
a co řetěz zaplatila mu to pojišťovna ?

Toscana
08. 04. 2009
Dát tip
Hihi - dobrýýý!!! (Kdysi jsem pracovala v podniku, kde se vyráběl nábytek - no truhlář, který by měl všech 10 prstů kompletních, byl spíš vzácnou výjimkou - nicméně nikdo z nich si z toho těžkou hlavu nedělal...) *t

jejdavilda
07. 04. 2009
Dát tip
Gyl pojištěn?

Newspeak
07. 04. 2009
Dát tip
jestli je to pravda, tak je to smutné, ale tip*


tohle nepsala múza, to je pravda...

Ferry
07. 04. 2009
Dát tip
Alešku, dneska byla políbnuta i ta tvoje věrná Múza nějakou Nadmúzou. Každý skeč je epe žůžo ! t***

moorgaan
07. 04. 2009
Dát tip
dobrý rubec!.-))/**

ale já ho fakt viděl řezat motorovkou :o)

:o) ale je to vpravdě smutná záležitost...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru