Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rituál

15. 04. 2009
8
13
2862
Z polnočných sabatov a bosoriek tancov z mŕtvych duchov vzývaní v priestoroch v podzemí študentských kolejí Vítanie jari a mladých z masa prídavkov vyskladaný z nekonečných orgií. Rituál – spoločnosti nádeje. V potajme za dverami každoročne krvou a močom páchnuci v prívale vodky a neviazanej zábavy.

13 názorů

moorgaan
16. 04. 2009
Dát tip
mimo soutez... ale nemusis se stydet! ..smir se s tim, ze proste tady te nekdo pohladi a nekdo ti da facku.. oboji je nekdy potreba.-)).. /**

Bíša
16. 04. 2009
Dát tip
t.

papouch
16. 04. 2009
Dát tip
skutečně je to pitomost bez hlavy a paty a taky bych si rád střelil ale přirovnávat se k Hviezdoslavovi?? tohle?? Za to by se střílet nemělo, ale mučit, dlouze a bolestivě

Ja netvrdím a nikdy som netvrdil....že jediný ja som dokonalý - neviem kde si to nabral. Ja som len konštatoval to čo si predtým napísal... "sorry, ale za toto by sa malo minimálne strieľať to nemá hlavu ani pätu" - a že sa ti nepáči môj spôsob komunikácie, resp. môj spôsob vkladania slov to je už tvoj problém...ani P. O. Hviezdoslav napríklad nepoúžival správne formovaný slovosled, ba zámerne ho prekrúcal a bol v tom majster nad majstrov a dnes je považovaný a ja si myslím, že právom za velikána Slovenskej literatúry. Tak ako človek je individuálny tak aj jeho tvorba by mala by byť, keby sme všetci tvorili rovnako....tak o čom by to bolo.

jáj, ty máš predstavu, že tento server je plný tupcov, len ty jedinký sám si dokonalý a vzdelaný no klobúk dole pred toľkou nafúkanosťou! nehovorím však o rituále ale o tvojom spôsobe "básnenia" ktorý je skutočne urážajúci slovenskú reč a neevidujúci žiadnu snahu autora dodržovať čo len minimálne zásady vetnej skladby Vety bez slovies nerozprávajú ... !!!

ale má...asi si nechodil na VS a nevieš ako sa prímaju novačikovia do stavu študenského, keby si chodil a absolvoval onen rituál tak zistíš, že každé slovo má svoj význam, ktorý pochopia len tí čo ho prežili.

sorry, ale za toto by sa malo minimálne strieľať to nemá hlavu ani pätu

neroušek
15. 04. 2009
Dát tip
*

Milhausek
15. 04. 2009
Dát tip
/*

A ja že čo sa dneska všetci pustili do prózy - vidíš řádek to som si v tom návale ani nevšimol čo už! Inak ďakujem všetkým za ich slová.

řádek
15. 04. 2009
Dát tip
akorát to neni proza :)

BigBivoj
15. 04. 2009
Dát tip
povedené Johanko *

macecha
15. 04. 2009
Dát tip
fakt dobré ...**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru